Herkese merhabalar, umarım severek okuyorsunuzdur. Yorum gelmedikçe yazma hevesim kırılıyor açıkçası. Sizlerden daha çok yorum ve öneri bekliyorum. Keyifli okumalar. 💕
Biz gideceğimiz için Masal ve Kerem de uyanmış, bizi havaalanına bırakmaya karar vermişlerdi. Biz uçağa binmeden vedalaşırken duygulanmıştım. Vedalar kısa süreli de olma bana hep acı veriyordu.
Uçağa binip yerimize oturduğumuzda gergindim. Barış abimle tanışacaktı. Henüz söylememiştim. Barış'a döndüm.
"Abim alacak bizi sevgilim."
"Olur yavrum. Tanışmış oluruz."
"Ay çok gerildim. Muhtemelen sürekli laf sokacak sana."
"Çekeriz sineye ne olacak sanki."
"Ya sen harika bir insansın."
"Senin için her şeye katlanırım çiçeğim."
Koluna sarıldım. Sonrasında uyuyakalmışım sanırım.
Havaalanından çıktığımızda el eleydik. Abimi görmemle koşarak ona sarıldım. Çok özlemiştim gerçekten. Arada yanıma geliyordu aman son gelmesinin üzerinden neredeyse 1 yıl geçmişti. Uzun uzun sarıldık.
"Abii, çok özlemişim seni."
"Ben de seni çok özledim prensesim benim."
Barış'ın elinden tuttum.
"Bak abi bu Barış. Sevgilim. Barış, bu da abim, Gökalp."
Elini uzattı. El sıkışırken abim ters ters bakıyordu.
"Çok memnun oldum."
İlk adımı Barış atmıştı. Abim de memnun olduğunu söylemişti. Sonra kafasına bir şey takılmış gibi bana döndü abim.
"Hangi rüzgar attı seni buraya?"
"Annem aradı."
"Enayisin kızım sen. Hala yüzüne bakıyor olman bile çok saçma."
"Yardıma ihtiyacı var abi. Bakıma muhtaç şu an."
"Peri, çıldırtma beni. Senin de yardıma ihtiyacın vardı."
"Abine katılıyorum bu konuda." dedi Barış.
"Bak bu uşağın da kafası çalışıyor. Nasıl kabul ettin be kızım?"
"Ya abi napayım? Bana kötülük de yapmış olsa annem o. Seviyorum onu."
"Bok seviyorsun. Sevmeyeceksin Peri."
"Sonra tartışalım mı bunu? Annemin yanına bırakır mısın beni?"
"Orada kalmayacaksınız. Otel ayarladım size. Gündüzleri gider bakarsın. Onun yanında kalmanı istemiyorum."
"Peki abicim, teşekkür ederiz."
Sarıldım ona hafifçe. Abim ve Barış çok iyi anlaşacaktı, hissediyordum.
Otelin önüne geldiğimizde Barış valizlerimizi almış, bana bir şey taşıtmıyordu. Eşyalarımızı odaya bıraktıktan sonra hep beraber bir kahve içmeye karar verdik. Gergindim.
"Ee abi, sen ne yapıyorsun? Nasıl gidiyor?
"İyi valla prensesim. Babamın hapse girdiğini duydum daha çok sevindim."
"Sen bir de bana sor."
"Sen nerden öğrendin?"
"Buldu beni. Evimi bastı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ HARFİ B | Barış Alper Yılmaz
Romance"Aramızdaki çekimi hissetmiyor musun peri?" "Yapma, burada olmaz Barış." Dudakları boynuma inerken sesim yalvarır gibi çıkmıştı. İkimiz de biliyorduk ki birbirimize açlığımız bitmeden bu odadan çıkmayacaktık. "Çok güzelsin." Boynuma fısıldaması da...