14

2.8K 75 30
                                    


Merhabalar, umarım iyisinizdir. Oy veren ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim. Okuyanlara da ayrıca teşrkkür ederim. Umarım severek okumaya devam edersiniz. Keyifli okumalarr. <3

Benim için doğu günleri değildi önemli olan, hatırlanmak ve değer gördüğümü bir kez daha hissetmekti. Çevremdeki insanlar bunu çok güzel hissettiriyordu, evet ama bu sefer farklıydı. 

Masal her yıl önceki günden kutlamalara başlar ve en büyük sürprizi doğum günümde patlatırdı. Bunlara ihtiyacım yoktu belki de. Bir 'iyi ki doğdun' cümlesine de tav olurdum fakat anlamıştım ki ilk defa ben önemsediğimde kimse önemsememişti bugünü. 

Eve geldiğimde Barış'ın odasına geçtim. Beraber kalıyorduk. Kimse olmasa bile bu gece dışarı çıkacaktım. Benim bankıma gidip kendim kutlayacaktım. Kimseye de tavır almak gibi bir niyetim yoktu. Hikayemi kontrol ettiğimde takımdan birkaç kişi görmüştü ama görmesi gerekenler ortada yoktu. 

Hemen hazırlanmaya başladım. Uzun uzun hazırlandım. Saat 8 olmuştu. Saçım makyajım son kontroller derken 9'a geliyordu. Bakalım ilk kim arayacak. 

Biraz abartı olmuştu bir banka gitmek için fakat gündelik giymek istememiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz abartı olmuştu bir banka gitmek için fakat gündelik giymek istememiştim. Ayakkabılarımı elime alıp kapıya ilerledim.

Evden çıkarak arabama bindim. Kimse gelmemişti ben çıkana kadar. Doğru söylüyorlardı demek ki. Hareket etmeden instagrama baktığımda Masal'ın hikaye attığını gördüm. Kerem ile bir restoranda baş başa yemek yiyorlardı. Barış da takım arkadaşlarıyla fotoğraf paylaşmıştı. Kimsenin umurunda değildim sanırım. Bu beni üzse de üzülmemiş gibi yapacaktım.

Karnımın acıkmasıyla bir yerde bir şeyler atıştırmaya karar verdim. Girdiğim yerde insanlar bana garip garip bakıyordu. Masalardan birine oturdum. Az sonra bir garson siparişimi almaya geldi.

"Buyurun efendim. Ne alırdınız?"

"Tavuklu salata alayım. Bir de tek kişilik bir pasta ve mum. Ama onlar paket olacak."

"Tabii. İçecek bir şey ister misiniz?"

"Su alayım."

"Efendim yanlış anlamazsanız bir şey sormak istiyorum."

Tereddüt etmişti cümlesini kurarken bile. Gülümseyerek sormasını bekledim.

"Genelde böyle giyinen insanlar daha lüks yerlere gider. Burayı tercih etmenizin özel bir sebebi mi var?"

Sorguladım kendimi. Evet, daha lüks bir yere de gidebilirdim fakat sonrasında bankımı yadırgardım.

"Bugün doğum günüm ve sürpriz partime gitmeden bir şeyler atıştırmak istedim."

Yalan söylemiştim. Bu beni daha yalnız hissettirmişti. Doğum günümü kutlayıp siparişimi getirmeye gitti. Az sonra yemeğim geldiğinde teşekkür edip yemeye başladım. 

BAŞ HARFİ B | Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin