Herkese merhabalar, umarım iyisinizdir. Bir yandan yeni bir kurgu üzerinde çalışıyorum. Fakat tam karar veremedim. Fikirlerinizi belirtirseniz çok mutlu olurum. Yorumlarınız bekliyorum. Keyifli okumalar bebekler. <3
Moladan sonra kiraladığımız arabayı teslim edip havaalanına gittik. Aramız yumuşamıştı. El ele tutuşuyorduk en azından.
Uçaktan indiğimizde Masal ve Kerem bizi almaya gelmişti. Yanlarına giderken magazincilere yakalanmıştık. Bu kötü olmuştu gerçekten. Barış telefonla konuşuyormuş gibi yaparken yanlarından geçmiş hızla arabaya binmiştik. Çok özlemiştim ikisini de. Arabadan indiğimizde ikisine de sımsıkı sarıldım. Özlemiştim ikisini de.
"Nasılsın Peri kızım?" dedi Masal.
"İyiyim kuzum sen nasılsın?"
"İyiyim ben de. Çok özledim seni."
"Ay, ben de çok özledim. Yeni evimizde bi pijama partisi yapmamız lazım."
"Sen yeter ki iste Peri kızım."
Arabaya binerek eve gittik. Arabada Kerem ve Barış futbol konuşuyordu. Sezonun bitmesine iki maç falan vardı. Şampiyon olacaktık ama bu maçları kaybetmememiz de önemliydi. Yarın antrenman ve iş vardı. Fakat bu gece güzel geçecekti.
Eve geldiğimizde Barış'a sarılıp kendi evimize gideceğimizi söyledim. Beraber kalmamız konusunda ısrarcı olsa da sonunda kabul etmişti. Biz de barışmıştık galiba.
Kendi evimize geldiğimizde rahatlamıştım. Kim ne derse desin insanın evi gibisi yoktu. Odamı da düzenlemişti Masal. Bu beni duygulandırmıştı. Hızla saten şortlu pijamalarımı giyip Masal'ın yanına gittim. Bizim pijama partimiz biraz alkol biraz da dedikoduydu. Normalde alkol de sevmezdim pek.
"Peri haberleri gördün mü?"
"Ne haberi yavrucum?"
"Barışla sen manşet olmuşsunuz."
"Bakayım." diyerek telefonu elinden aldım.
ÇAPKINLIĞIYLA BİLİNEN BARIŞ ALPER YILMAZ'IN YENİ SEVGİLİSİ
Geçtiğimiz günlerde adı farklı bir ünlüyle anılan Barış Alper'in yeni hedefi belli oldu.
Stadyumun ve Kemerburgaz'daki tesislerin tasarımını yapmak üzere işe alınan Peri YILDIZ, işe başladıktan birkaç ay sonra takımın genç ve yakışıklı oyuncusu Barış Alper'le sorularımızı yanıtsız bıraktılar.
İnstagram hesabına bakıldığında ise paylaşımları aşklarını doğrular nitelikte.
Yorumları okumaya başladım sesli bir şekilde. Masal da duysun diye.
"Bu kızda ne bulmuş ki?"
"Eskorta benziyor."
"Kudurmayın. Çok yakışmışlar. Yeni shipim belli oldu."
"Nasıl da tutmuş elini. Çok tatlılar."
"Kaptı gül gibi çocuğu."
Kötü yorumları gördükçe moralim bozuldu. Kapatıp telefonu uzattım. Acaba Barış rahatsız olmuş muydu?
"Umursamıyorsun bunları değil mi?"
"Elbette ki hayır."
"Emin misin?"
"Hıhıı."
İçmeye başlamıştık. Bir yandan gülüp, bir yandan konuşuyorduk. En son kafam gitmeye başlamıştı. Kapı çaldı o sırada. Kalkıp açmaya gittim. Karşımda kuzenim Kenan vardı. Trabzon'da genelde her aileden biri Almanya'ya giderdi. Bizim aileden giden de onlar olmuştu. Onu gördüğüme şaşırmıştım. Aramızda birkaç yaş vardı fakat her yaz köye geldiklerinde çok iyi anlaşırdık. Sonrasında da iletişimimizi hiç kopartmamıştık. Hemen sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ HARFİ B | Barış Alper Yılmaz
Romansa"Aramızdaki çekimi hissetmiyor musun peri?" "Yapma, burada olmaz Barış." Dudakları boynuma inerken sesim yalvarır gibi çıkmıştı. İkimiz de biliyorduk ki birbirimize açlığımız bitmeden bu odadan çıkmayacaktık. "Çok güzelsin." Boynuma fısıldaması da...