15

2.8K 76 22
                                    


Merhabalar, umarım iyisinizdir. Okuyan, oy veren ve yorum yapan herkese çok teşekkür ederim. Özellikle yorumlarınız beni çok mutlu ediyor. Keyifli okumalarr. <3 



Geldiğimiz yer dağ evi gibi bir yerdi. Ama çok uzak değildi. 40 dakika falan olmuştu. Evin bahçesine çıktık direkt. Bir ağacın altında yastıklar ışıklar falan vardı. Ter taraf balonlarla doluydu.

Ufak bir sehpa var ve onun üstüne atıştırmalık ve içecek bir şeyler vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ufak bir sehpa var ve onun üstüne atıştırmalık ve içecek bir şeyler vardı. Benim oturmama yardım ettikten sonra kendisi de oturup sırtımı göğsüne yasladı.

"Barış, burası çok güzel. Bu ev kimin?"

"Bizim de kimse gelip gitmiyor. Öyle boş boş duruyordu. Ben de ikimizin olsun dedim."

"Nasıl yani bu ev bizim mi? İkimizin?"

"Evet, yavrum. Doğum günü hediyen."

Bir anahtar uzattı bana. Bu hediye çok büyüktü. Henüz evlenmemiştik bile.

"Barış, bu çok büyük bir hediye sevgilim."

"Peri, ben seninle evlenmeyi düşünüyorum. Belki şu an erken ama bir iki yıla evleniriz. İstersen daha erken. Burası sadece ikimize ait olacak. Herkesten kaçmak, her şeyden uzaklaşmak için. Bendeki değerini bilseydin, buna küçük bile derdin."

"Sen şimdi bana evlilik mi teklif ediyorsun?"

"Kabul etmez misin?"

"Düşünmem lazım."

Şaka yaptığımı belli ederek kurduğum cümleden sonra düşünüyormuş gibi yaptım. Elbette ki kabul edecektim.

"Olur, evlenebiliriz."

İkimiz de gülerken Barış saçlarıma bir sürü öpücük kondurdu. Burası gerçekten çok güzel bir yerdi. Bizi rahatsız edecek kimse yoktu. Yıldızlar sanki birkaç metre üstümüzdeydi sadece. Derin bir nefes alarak havayı içime çektim. Köyümü anımsattı. Özlemiştim köyümü. Hem anneannem ve dedemin de elini öpmeye gitmem gerekiyordu. 

"Film başlayacak birazdan."

Kafasını gökyüzüne çevirip bakmaya başladı. Anlamamıştım. Yüzüne garip bir şekilde baktım.

"Bizim filmimiz. Başlıyor bak. Sessiz ol."

Gülümseyerek gözlerine baktım. 

"İyi ki varsın kelebeğim."

"Ben kelebek miyim?"

"Sen benim her şeyimsin."

"Sen iyi ki varsın asıl Peri kızım. Bana rüya gibi bir hayat yaşatıyorsun."

Gülümsedim. Sonra yıldızlara çevirdim başımı.

"Başını kaçırdım senin yüzünde. En güzel yeriydi orası."

BAŞ HARFİ B | Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin