Herkese merhabalarr, umarım iyisinizdir. Hikayenin gidişatı konusunda görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Keyifli okumalar.💖
Kafamı kaldırdığımda uyanmış ve beni izliyordu. Gülümsedim.
"Günaydın çiçeğim."
"Günaydın sevgilim."
Göğsünden kalkıp dudaklarına uzandım. Bugün iş yoktu. Bütün gün evdeydik. Sertçe dudaklarımı öpmeye başladı. Zamanı gelmişti galiba. Bugün ikimiz de yarım kalmayacaktık.
"Kendini iyi hissediyor musun prensesim?"
"Senin kollarında uyandım. Nasıl kötü hissedebilirim ki?"
"Seni yerim."
"Yesene."
Dememle dudaklarıma yapışmış komple üstüne çıkarmıştı beni. Elleri sırtımı okşuyor arada daha aşağıya kayıyordu. Tam üstüne oturmuştum. Dudağımı ısırmasıyla inlerken dilini ağzıma itmişti. Dillerimiz dans ediyor biz ise nefessiz kalıyorduk. Yani ben. Barış biraz ciğersizdi.
Bir anda beni ters çevirip üstüme çıktı. Dudakları yavaşça boynuma kaydı. Isırıp emiyor ben ise inliyordum. Elleri atletimin askılarına giderek yavaşça aşağı indirdi. İçime sütyen giymemiştim. Göğüslerime bakmış daha sonra öpmeye başlamıştı. Birini ağzına alırken diğerinin ucunu parmaklarıyla eziyordu.
"Ahhh.. Barış.."
Kafasını kaldırıp yüzüme baktı.
"Adımla inlesene hep. Çok yakışıyor ağzına."
Dudakları tekrar göğüs ucumla buluştu daha sonra. Isırdığında ismiyle çığlık attım. Sırıttı. Hoşuma gidiyordu. Diğer göğsümle de aynı şekilde ilgilenirken neredeyse sırılsıklam olmuştum. Elleri kalçalarımı bulduğunda sıkarak kendine bastırmıştı. O kadar net hissediyordum ki onu. Aramızdaki kumaş parçaları tamamen fazlalıktı artık. Barış'ın tişörtünün ucundan çekiştirip çıkarmasını sağladım. Kasları çok iyiydi. Heykel gibiydi.
Tekrar dudaklarıma yapışarak kendini bana iyice bastırdı. Islanmaktan karıncalanmaya başlamıştım. Bir an önce içimde istiyordum onu. Elleri şortumun beline giderken bir yandan beni öpüyor bir yandan aşağı çekiyordu. Şortumu çıkardıktan sonra elleri vajinamı bulmuştu.
"Benim güzelim, benim için sırılsıklam olmuş."
"Nolur durma Barış... Nolur sevgilim."
Ellerini yavaşça hareket ettirmeye başladı. Zevkten bayılacaktım neredeyse. Yüzünü kendime çekerek dudaklarına yapıştım. Elleri bebi çıldırtıyordu. Daha hızlı okşamaya başladığında adını haykırıyordum.
"Ahhh. Barışş. Daha hızlı lütfen."
Git gide eli hızlanırken birden bir parmağını içime soktu. Ufak bi çığlık attım. İleri geri hareket ettirirken belim bükülmüş aldığım zevkle başım arkaya yaslanmıştı. Diğer parmağını da eklediğinde zevkten bağırıyordum. Parmaklarıyla git gel yaparak beni genişletmeye çalışıyordu. zirveye tırmanıyordum.
"Ahh.. Barış. Geliyorum."
Parmaklarının hızını artırdığında zevkle boşladım fakat devam etmek istiyordum. Doyamamıştım. Dudağıma bir öpücük bırakıp sevk sıvılarımı emmeye başladı. Dili değdikçe tekrar yükseliyordum. O ise durmuyor öpüyor yalıyor tekrar ıslanmama sebep oluyordu. Dilini deliğimin etrafına sürüp içime soktuğunda inlemelerimi kısık seste tutmaya çalışmıyordum bile. Kafasını bastırıyordum zevkten. Dili hızlandıkça yaklaşıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ HARFİ B | Barış Alper Yılmaz
Romance"Aramızdaki çekimi hissetmiyor musun peri?" "Yapma, burada olmaz Barış." Dudakları boynuma inerken sesim yalvarır gibi çıkmıştı. İkimiz de biliyorduk ki birbirimize açlığımız bitmeden bu odadan çıkmayacaktık. "Çok güzelsin." Boynuma fısıldaması da...