Herkese merhabalar, umarım iyisinizdir. Sakin bir bölümden sonra ortalığı biraz karıştırmak istiyorum. Umarım severek okursunuz. Yorumlarınızı bekliyorum. Seviliyorsunuz. Keyifli okumalar.💖
Bugün maç vardı. Trabzonspor'la hem de. Maç başlamak üzere olduğu için ben yedek kulübesindeydim. Okan hoca geldi oyuncular çıkmadan önce. Üstümde siyah büstiyer ve siyah ceket vardı. Altıma da siyah kumaş pantolon giymiştim. Boynuma Galatasaray atkısı taktım.
Oyuncular çıktı ve istiklal marşımızı okumak üzere yan yana dizildiler. O an gördüğüm kişiyle şok oldum. Batuhan. Eski sevgilim. Lisedeyken aynı okuldaydık. Yaklaşık 2 yıl falan çıktık fakat sonrasında beni aldattığını öğrendiğimde bütün bağlantımı kestim. O hala bana ulaşmaya çalışmış, ulaşamayınca aileme her şeyi anlatmıştı ve nerdeyse onun yüzünden eğitim hayatım bitiyordu. Hayatımı zehir edeceğini söyleyip duruyordu. Olgunlaşmış olduğunu düşünüyordum. Umarım problem çıkarmazdı.
Pozisyonuna geçerken beni gördü ve göz kırptı sırıtarak. Barış lütfen ondan uzak dur. Evet, kötü bir şey yapmamıştım ama karşımdaki insan şeytandan iki dakika önce doğmuştu. Her şeyi yapabilirdi.
Yedek kulübesindeki Berkan'ın yanına gittim.
"Bir sorunumuz var Berkan."
"Hayırdır, ne oldu?"
"Eski sevgilim ve Barış birbirine rakip oldu. Her an her şey olabilir."
"Eski diyorsun kızım, ne olacak?"
"Ya Berkan takıntılı ruh hastası. Sırıtarak geçti görmedin mi?"
"Tamam Peri kızı, sakin ol."
Bu arada herkes bana böyle hitap etmeye başlamıştı. "✨Peri kızı✨". Berkan'ın dediği gibi sakin olmam gerekiyordu. Derin nefes alıp verdim.
Düdük sesiyle maç başladı. Batuhan direkt Barış'a oynuyordu. Gol pozisyonuna girmiştik. Top Barıştaydı. Kerem'e attıktan sonra ilerlemeye devam etti. Keremden İcardi ve gol oldu.
Biz sevinil sarılırken bir tartışma yaşandı. Barış ve Batuhan birbirini ittirdi. Sonra hakem ayırdı onları. Berkan'a döndüm.
"Bak gördün mü?"
"Haklıymışsın. Ama şu an beklemekten başka çaremiz yok."
"Off." Diyerek maça döndüm.
Barış gol atmış, arkadaşlarına sarılmış sonra Okan hocaya sarılmaya gelmişti. Gururla bakıyordum resmen yüzüne. Hocadan izin alıp bana da sarıldı. Kucağına alıp etrafında döndürdü.
"Senin için attım çiçeğim."
"Ya Barış çok tatlısın. Tartışma kimseyle tamam mı?"
"Söz veremem çiçeğim."
Dedikten sonra cevap vermeme izin vermeden maça döndü.
İkinci yarı başladığında karşı takım daha sert oynuyordu. Batuhan Barış'a resmen tekme atmıştı. Barış yere düştü. Ayağını tutuyordu. Biraz sonra ayağa kalktı ve Batuhan'ı ittirip bağırmaya başladı. Kerem koşarak yanlarına gitti sonra. Elim istemsiz ağzıma gitti ve yaklaşmaya başladım. Ne oluyor bu aşağılık yerde?
Hakem gelip ikisine de sarı kart verdi. Bir gol yedik sonrasında. 2-1 bitmişti maç. Masal ile birlikte maç bittiği gibi soyunma odasına gittik. Barış'ı arıyordum deli gibi. Gördüğümde hemen yanına gittim.
"İyi misin sevgilim? Bir yerinde bir şey var mı?"
"İyiyim Peri." Dedi buz gibi sesiyle.
"Ne oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ HARFİ B | Barış Alper Yılmaz
Romance"Aramızdaki çekimi hissetmiyor musun peri?" "Yapma, burada olmaz Barış." Dudakları boynuma inerken sesim yalvarır gibi çıkmıştı. İkimiz de biliyorduk ki birbirimize açlığımız bitmeden bu odadan çıkmayacaktık. "Çok güzelsin." Boynuma fısıldaması da...