26

1.7K 88 32
                                    


Herkese merhabalar, umarım iyisinizdir. Bol bol yorumlarınızı bekliyorum. Keyifli okumalar.💖


Fazlasıyla yorucu bir iş gününün sonunda eve geldik. Barış bir iki haftadır antrenman yaparak takımın temposuna yetişmişti. İki gün sonraki maça da yetişmişti. Bu kadar hızlı iyileşmesi beni çok mutlu ediyordu. Annesi de gitmişti. Küs ayrılmamış olmamız iyi olmuştu.

Yemek yedikten sonra hep beraber film izlemeye karar verdik. Drama açmıştık bu sefer. Duygusal bir insan olarak ve duygularını abartarak yaşayan birisi olarak benlik değildi. Kendimi çok kaptırıp ağlıyordum her seferinde. 

Ben Barış'a sarılırken Masal da Kerem'in dizine yatmıştı. Çok tatlılardı. Regl olmam yakın olduğu için her şeye duygulanıyordum. Bir de ufak bir sorun daha vardı. Regl olmama yakın libidom yükseliyordu. Durduk yere hem de. 

Film bittiğinde odaklanamamıştım. Film boyunca yaşadıklarımı düşünüp haklı haksız belirlemeye çalıştım.

"Çiçeğim, beğenmedin mi filmi?"

"Yok bebeğim güzeldi. Beğendim."

"Uykun var mı? Uyumak ister misin?"

Gözlerinin içine bakıp başımı iki yana salladım. 

"Hiç uykum yok."

Göz temasımız uzun sürdü. Gözleri saniyelik dudaklarıma kayıp geri gözlerime çıkıyordu. Ne kadar olmuştu birbirimize dokunmayalı? 2 ay falan olmuştu galiba. Fakat şu an olmazdı. Masal ve Kerem vardı. Dudaklarımız yaklaşırken durdurdum Barış'ı. Anladı sebebini.

"Kerem bu gece bizim evde kalsanıza siz?"

"Neden abicim? Hep beraberiz ne güzel."

"Sevgilimle yalnız kalmak istiyoruz."

"İyi öyle olsun." Masal'a dönüp elini uzattı. "Gel birtanem gidelim."

El ele tutuşup gittiler. Ayıp olmuştu böyle kovar gibi. Barış tekrar bana sarıldı. 

"Nerde kalmıştık balım?"

"Uykumuz yoktu en son."

Yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdi. Çok çabuk yükseliyordum. Birbirimizi açlıkla öpüyorduk. Belimden tutarak kucağına oturmamı sağladı. Altımda hissettiğim sertlikle inlerken dilini ağzımın içine itti. Dillerimiz dans ediyordu.

İstemsizce kendimi ona bastırmamla hafif bir inleme çıktı dudaklarından. Üstümüzdekileri çıkarıp bir kenara attı. Odaya çıkacak kadar sabrımız yoktu ikimizin de. 

Bir eli iç bacağımı okşarken diğeriyle kalçamı sıkıyordu. Yavaşça eli bacaklarımın arasına kaydı. Okşamaya başladı. Durmadan inliyordum. Zevkten ağlayacaktım neredeyse. Bir parmağını içime itmesiyle çığlık attım. Hala canım yanıyordu.

"Yavrum, dapdar olmuşsun."

"Barış, durma lütfen sevgilim."

"Seni çok seviyorum balım."

"Ben de seni çok seviyorum bebeğim."

Parmakları içimde hareket ederken göğüslerimi öpüyor, ısırıyordu. Çok hassaslaşmıştı. Canım yanıyordu biraz ama bir o kadar da zevk veriyordu. Göğüs ucumu dişlerinin arasına alarak ezmesiyle bir çığlık daha attım. 

Koltuğa uzanmama yardım ettikten sonra kendi eşofmanını da çıkartmıştı. Üstüne uzanıp sadece birazını itti içime. Çığlık atıyordum. Tamamı içime girdiğinde acı ve zevkten sırtım havaya kalkmıştı. Tırnaklarımı sırtına batırırken git gide hızını arttırdı. 

BAŞ HARFİ B | Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin