"Ankara Keçiörengücü'nün yıldızı Barış Alper Yılmaz, Galatasaray'a transfer oldu."
Ona kariyerinin zirvesini yaşatan bu cümle, bizim ilişkimize dibi boylattı.
İkimiz Ankara'da, aşıklar şehri'nde tanışmıştık. Ankara'ya böyle seslenen tek kişi olabilirdim çünkü bana Barış'ı getirmişti. İstanbul'a ise hırsız demeyi tercih ediyordum çünkü benden Barış'ı çalmıştı.
İlişkimiz Barış Ankara'da oynarken daha sağlıklıydı ancak Galatasaray'a transfer olduğunda bir savaş alanına dönüşmüştü.
İki sevgiliden çok iki düşman gibi hareket etmeye başlamış, adeta birbirimize hücum etmiştik. Barış, İstanbul'a taşınmıştı ve ben üniversite için Ankara'da kalmıştım. Mesafeler beraberinde iletişimsizliği de getirmişti. Ve iletişimsizlik bizi birbirini suçlayıp duran iki canavara çevirmişti.İkimizin de güvensizlikleri ortaya çıkmıştı. Ben Barış'ın magazine düşen her olayında doğru ya da yanlış çıldırıyordum; o ise bana ulaşamadığı her an, aklında kuruyordu.
"Bitirelim," demiştim bir gün. "Dayanamıyorum. İkimize, şu halimize bak. Üç yıl önceki insanlar mıyız biz Barış?"
Ve o gün, ilişkimize noktayı koymuştum. Barış Alper Yılmaz, direnmemişti ya da umursamamıştı çünkü geçmişten tecrübeliydi. Deren Erez'in ilk terk edişi değildi ki bu, tıpış tıpış ona geri dönerdi. Fakat, bu sefer geri dönmeyecektim ve o da artık anlayacaktı.
İlişkimiz milada karışmıştı.
⚽️
Evet, milli maçları izlerken Barış'a vurulanları toparlayalım şuraya!!!
⚽️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahadakiler | Barış Alper Yılmaz
Fanfiction"Ankara Keçiörengücü'nün yıldızı Barış Alper Yılmaz, Galatasaray'a transfer oldu." Ona kariyerinin zirvesini yaşatan bu cümle, bizim ilişkimize dibi boylattı.