Küçük kasabanın kahpesi (4)

975 1 0
                                    

Kocam sarhoş sızmışken, yanı başında seviştiğimiz o geceden sonra her zaman bir pundunu bulduk. Her fırsatta seviştik, koklaştık. Ondan ayrılmak ölüm gibi geliyordu bana... Her an, her saniye onunla olmak istiyordum. Bir yandan da etrafa karşı dikkat etmeye çalışıyorduk.

Cafer kocamla samimi, can arkadaşı olarak kocam her geldiğinde ilgileniyor, kahveye çıkıyorlar, içki içiyorlar, geziyorlardı.

Kocamın kahvehane, okey oynama hastalığı bize iyi geliyordu. Gündüz vakti, sabahtan okeye oturan kocamı ekiyor, bizim eve damlıyordu hemen... Zaten çocuklar okulda, ben evde yalnızım, birbirimize dalıyorduk. Pencereden duyulan mahalledeki çocukların sesleri, komşuların çığrışları arasında tatlı tatlı sevişiyorduk Cafer'le...

Duruma göre, bazen acele, ayak üstü, kapı arkasında ayakta sikiyordu beni, eteğimi kaldırıp... Bazen vaktimiz olunca yatakta ağzımızın tadıyla sevişiyorduk. Dünyanın en mutlu insanıydım o günlerde...

Sonunda olan oldu... Bir gün öğlen vakti mutfakta ayak üstü sevişiyorduk. Mutfak bankosuna dayamıştı beni, evyenin bataryasına tutunup güç almaya çalışıyordum... Eteğimi belime sıvamış, külodumu aşağı çekmiş, fermuarını indirdiği pantolonundan çıkardığı muhteşemiyle arkamdan giriyordu.

Amımı geren sikinin verdiği zevkin yanında baş parmağını da kremleyip arka deliğime sokmuş, evire çevire arkamdan da zevk veriyordu bana... Dişlerimin arasından inleye inleye sikiliyordum, o zevke dayanmaya çalışıyordum. Dizlerim titriyordu zevkten, tutunmasam düşebilirdim.

"Oh allahım... Bu nasıl zevk? Oohhhh... Cafer... Caferim... Bitiriyorsun beni... Erkeğim benim... Aşkımm..."

Üstüme eğilmiş, bıyıklarını sırtımda gezdiriyordu bir yandan... Her yerime ayrı dokunuyordu piç... Keman yayı gibi titretiyordu her yerimi... Baş parmağını kökledi arka deliğime... Kıvrandım...

"Nasıl Güllüm? Hangisi daha zevkli? Yarrağım mı, parmağım mı? Ohhh... Götünün büzüğü açılıp kapanıyo oynadıkça yavrum benim... Zevk alıyosun değil mi? Hadi söyle..."

"Iıhh... Yarağın öyle zevk veriyo ki aşkım... Öldürüyorsun beni... Ama parmağın da başka sanki... Ohhh... Okşa canım... Büzüğümü okşa... Harikasın... Erkeğim benim... Immmm...."

"Kadınım... Götünün deliğini de alıştırıcam sikilmeye... Az kaldı. Ohhh... Bu güzel götüne yarrağımı sokucam aşkım... Hayalim gerçek olucak..."

"Daha değil kocam... Daha değil... Çok büyük sikin var bi tanem... Dayanamam... Yırtarsın beni aşkım... Sonra... Belki... Hadi, az kaldı erkeğim... Bitir beni... Hasan gelmeden bitir, boşalt beni..."

"Daha gelmez senin kocan... Kahvede parasına oynuyorlar şimdi... Ben buraya gelirken epey kaybetmişti, tekrar kazanayım diye akşama kadar kalkmaz masadan... Sen zevkine bak Güllüm..."

"Oohhh... Bakıyorum zaten... Zevkime bakıyorum erkeğim... Ohhh.... Çok zevk veriyor sikin aşkım... Yarrağın zevk veriyo... Ohhhh... Geliyorumm... Geliyorum kocammm... Hızlı... Daha hızlı... Pompala beni Caferimm... Sik beni... Aaahhhh..."

Elini uzatmış, ağzımı kapatmaya çalışıyordu. Bense ölmek üzereydim. Sikinin ucunda sara krizi geçiriyordum sanki... Kürek gibi elleriyle kalçalarımı tutmuş, hoyratça vurduruyordu amıma... Kalçalarım onun kasıklarında eziliyordu. Ben bitmek üzereyken o da boşaldı. Koca sikini sokup çıkardıkça menileri içimden fışkırıyor, bacaklarımdan aşağıya süzülüyordu.

can sıkıntısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin