Kocamı boynuzlamamın sonu (6)

988 1 0
                                    

Kocamın eli kardeşimin karpuz gibi kalçalarını okşuyordu tüm yol boyunca… Odaya girince kocam Gülay’a

“Sen şöyle yatağın ortasına uzan bakayım” dedi. Kardeşim dediğini yaptı. Bize döndü, “Siz de onun iki yanına oturun.”

Biz de kardeşimin iki yanına, yatağın kenarına iliştik. Yanıma geldi. Az önce götümde gidip gelen ve boşalınca yumuşayan sikini ağzıma verdi tekrar… Yalamamı emretti.

“Hadi karıcığım… Aç ağzını… Dilini konuştur bakalım, ne kadar zamanda kaldırabileceksin yarrağımı, görelim.” dedi alaycı bir tavırla…

Kız kardeşimin, kocamı aldattığım genç erkeğin yanında, onların gözlerinin önünde bu şekilde aşağılanmak… Bir yandan kızıyor, kocamdan nefret ediyordum ama hoşuma da gitmeye başlamıştı olay… Tahrik oluyordum nedense…

Fazla sürmedi, yumuşak alet ağzımın içinde emilip yalandıkça sertleşti, kalınlaştı, sığmamaya başladı. Ben yaladıkça ohhh… çekerek parmaklarını saçlarımın arasında dolaştırıyor, sikini ağzımın içine gömmeye çalışıyordu. Sonunda bıraktırdı. İstediği gibi olmuş, penisi taş gibi dikilmişti.

Gözlerini yatakta yatan kardeşime çevirdi sonra… Eline aldığı bir tutam kravatı baldızına göstererek,

“Nasıl bebeğim? Hoşuna gitti mi? Sen de ister misin?”

Gülay dirseklerinin üzerinde doğruldu yattığı yerden… Gözleri eniştesinin bacaklarının arasında, yalanmaktan parlamış, sertleşmiş sikindeydi. Ağzını açtı. Pembecik dilinin ucuyla etli dudaklarını ıslattı. Öyle seksi görünüyordu ki kahpe…

“Eniştecim…” dedi. “Hoşuma gitti. Bayıldım. İnternette porno filmler, videolar seyrediyorum ara sıra, azdıkça… Şimdi de canlısı önümde… Ama… Ben kızım… Kendimi kaptırmaktan korkuyorum.” Emre’ye baktı başını çevirip,

“Daha önce bu şerefsize beni siksin diye yalvardım biliyorsun, anlatmış sana… Ama yine de iyi tarafı varmış, bekaretimi bozmadı, arkamdan yaptı beni… Sen de dikkat eder misin baldızının kızlığına? Güvenebilir miyim sana?”

“Merak etme aşkım… Bana güven. Senin istemediğin hiç bir şey yapılmayacak sana… Bana inan ne olur… Sen uzan şu yatağa, kendini bana bırak… ”

Piç kocam, baldızına yalvarıyordu adeta… Hoş, orospu baldızı da can atıyordu bu işe ya… Az önce zevki yarım kalmış, orgazm olamadan olay bitmişti. Şimdi eminim olayın bir an önce başlaması için, zevk almak için can atıyordu.

Kendini arkaya bıraktı, çırılçıplak, sırtüstü uzandı yatağa… Kocam da dört kravatla ellerini ayaklarını yatağın köşelerindeki ahşap süslemelere bağladı. Çarmıha gerilmişti kız… Bize işaret etti sonra,

“Hadi bakalım, sıra sizde… Islak dillerinizi baldızımın memelerinde istiyorum. Her yerinde dolaşın. Uçlarını emin.”

“Nasıl olur Murat?” dedim yarım ağız… “Kardeşiz biz…”

“Ulan orospu, kızın amcığını yala demedik ki… Memesinin ucunu yalayacaksın işte… Emeceksin. Ne var bunda? Dediğimi yap, yoksa kuru kuru götünü sikerim yine, bağırtırım.”

Çaresiz eğildik, iki yandan meme uçlarını yalamaya emmeye başladık. Gülay elleri kolları bağlı vaziyette, zevkten kıvranmaya başladı hemen… Murat bizi izliyordu sikini okşayarak…

can sıkıntısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin