Aşkım çok özledim seni… Bir hafta boyunca bu geceyi bekledim biliyor musun?”
“Ah, ben de aşkım. Ben de kocacım. Sarıl bana, kollarına hasret kaldım.”
“Ee? Hasret kaldın da, babanlar niye bizim evde bu gece?”
“Ne yapayım kocacım? Çıkıp geldiler işte… Git diyecek halim yok ya…”
“Hayır, yatmak da bilmiyor adam… Bırak biz yatalım bari… Bir haftadır kızına hasretiz amına koyayım. Bırak biraz hasret giderelim kızınla…”
“Aşkıımm… Böyle söyleme… Ben de çok özledim seni… Bir haftadır yastıklara sarılıyorum sen diye…”
“E iyi madem… Sen de benim kadar özlediysen… Sevişelim hadi…”
“Bu gece olmaz sevgilim… Biliyorsun, babamlar varken yapamayız.”
“Senin babana da, şarap çanağına da… Sanki nişanlıyız, bırak da bir güzel sikeyim seni bebeğim…”
“Olur mu? Yapma diyorum sana, ay bıraksana külodumu… Sabah ikimiz beraber banyo yapamayız. Seviştiğimizi anlarlar.”
“Anlamazlarsa amına koyayım. Bizi kardeş zannetmiyorlar değil mi? Karı kocayız biz… Yatak odasındayız. Sikişmek en doğal hakkımız bizim…”
“Terbiyesiz… İyice azmışsın sen… Ne o öyle, amına koymaklar, sikişmekler? Ayıp ayıp…”
“Ayıbın da amına koyayım. Ulan sikicem seni, kaçarın yok bu gece… Özledim diyorum sana… Ohhh… Memişlerine kurban… Avuçlarım boş kaldı, memelerini okşayamadım kız…”
“Ahhh… Yapma aşkım… Acıtıyorsun… Ohhh…”
“Dayanamıyorum karıcım… Ellesene şu sikimi… Taş gibi oldu baksana… Seni sikmeden, amına girmeden bırakmaz bu, söyleyeyim sana…”
“Ya tamam, söyle ona, uslu dursun bu gece… Benimki de istiyor, canına yetti, ama sabrediyorum işte…”
“Hadi kız… Bırak inadı… Sikişelim gel… Oh, o amcığına koyuvereyim bu yarağı…”
“Tövbe tövbe…Yarağı koyacakmış. Yapma diyorum sana… Çekiştirip durma, külodumu yırtacaksın. Yeni aldım daha, bu gece ilk giydim. Yapma, çok pahalı…”
“Kafamı bozma yırtarım donunu senin… Oh, string mi bu kız? Amcığının arasına girmiş ağı… Yavrum benim… Amına kurban olurum senin… Oh, ne güzel kokmaya başladı… Islandı mı yoksa? Senin amcık ıslanınca kokar böyle, zevk alınca… Bakayım… Parmaklarım sırılsıklam, şuna bak… Mmmhhh… Nasıl da am kokuyor…”
“Napim? Yattığımızdan beri parmaklayıp duruyorsun, onunki de can… Yapma, parmağın acıttı işte…”
“Hadi kız, gel sikişelim… Bir kerecik kayıvereyim amcığına, gerisini yarın çözeriz. Aç bacaklarını bebeğim…”
“Ben ne anlatıyorum aşkım… Olmaz diyorum. Babamlar var diyorum.”
“Kızım onlar da sikişiyordur şimdi… Senin baban daha genç, her gece ananı sikmeden bırakmıyordur. Kaynana zaten senin kopyan, fıstık gibi karı, ikisi halvet olmuşlardır şimdiye kadar… Hadi biz de yapalım.”