İki erkeğin arasında bir zaman uzanıp dinlendim. Üçümüz de çırılçıplak… Erkeklerin aklından neler geçiyordu bilmiyorum ama, kendi payıma çok mutluydum.
Biri kocam, çocuklarımın babası, her şeye rağmen benim mutlu olmamı isteyen bir erkek… Diğeri sevdiğim, gücüne, erkekliğine hayran olduğum, beni her zaman sekse doyurabilen aygır gibi bir erkek… Bu gece de doyurduğu gibi… Hem de kocamın yanında…
“Mmmm…” diyerek yattığım yerde şöyle bir gerindim. “İşte bu çok iyi geldi. Harikaydı çocuklar…” dedim uzayıp giden sessizliği bozma adına…
“Bana sorarsan da acayip bir gece oldu doğrusu…” diyerek gülümsedi Cafer. “Madem bunu yaşayacaktık, neden bir sürü maceraya giriştik biz?” Kocam düşünceli düşünceli mırıldandı,
“Eee… Ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış kanka...” Bakışları ikimizin yüzünde, çıplak bedenlerimizin üzerinde dolandı şöyle bir… Sereserpe yatıyorduk. Cafer'in az önce boşalmış haliyle bile kocaman görünen siki bacaklarının arasında uzanıyor. Benim hırpalanmış, köklenerek sikilmiş amıma boşalttığı spermler hala içimden çıkıp usul usul yatağa süzülüyor.
“Demek ki yaşadıklarımızı yaşamak gerekiyormuş. Yoksa normalde üçümüz bir yatakta çırılçıplak nasıl yatacaktık?” Kocamın elini tuttum,
“Ama fena mı oldu Hasan? Senin istediğin de bu değil miydi? Cafer senin yanında doyurdu beni… Hani her seviştiğimizde anlatıp duruyordun ya… Cafer siksin seni, benim yanımda siksin, kol gibi yarağını geçirsin sana deyip duruyordun.”
“Bak sen şu azgın sapıklara…” diyerek bir kahkaha kopardı Cafer… “Ben de boşu boşuna film çevirdim desenize… Sizi gidi numaracı azgınlar… Meğer dünden razıymışsınız bu işe…” Hasan da ben de gülmeye başladık,
“Ne yapayım kanka? Karım mutlu olsun dedim, her şeye razıyım dedim. Ama onca olaydan sonra da direk yanına gelip gel kanka karımı sikiver, seni çok özledi diyemedim işte…” Durup bana baktı,
“Güllü de sana olan kızgınlığını atamadı daha, ondan karşı çıktı sana… Yoksa dediği gibi, her sikiştiğimizde seni anıyorduk. Senin karımı nasıl mutlu ettiğini…”
“Tamam ortak… Bundan sonra anmanıza gerek yok. Ben hep yanınızda olacağım. Gülüm ne zaman isterse sikerim onu…”
Elini amıma attı, okşamaya başladı bunu söylerken… Parmakları kasıklarımda, bacaklarımın arasında arsızca dolaşıyordu.
“Terbiyesiz herif…” diyerek güldüm, elini tutup çekmeye çalıştım. “Ne zaman istersem sikecekmiş beni… Utanmıyor musun böyle ayıp konuşmaya, kocamın yanında oramı buramı ellemeye?” diyerek kikirdedim.
Dudaklarıma yumuldu bu sefer amımı okşamayı kesmeden, kalın kara bıyıklarını batıra batıra somurdu iyice, diliyle okşadı.
“Kocanın şikayeti yok Gülüm…” dedi öpmeyi bitirince… Yine soluksuz bırakmıştı beni hayvan… Körük gibi nefes almaya çalışıyordum.
“Değil mi Hasan? Gülüm ikimizin de karısı bundan sonra… Emrine amadeyiz karımızın…”
“Tabi ortak… Benim karım bundan sonra ikimizin de karısı, dediğin gibi… De… Senin karıyı ne yapacağız? Yenge isyan çıkaracak senin bizden çıkmadığını öğrenirse…”
“Amaannn, dert ettiğin şeye bak Hasan… Bir çaresini buluruz, ne yapayım şimdi? Oldu olacak, onu da aramıza katarız bir şekilde… Hadi bakalım, banyoya gidelim, duş yapıp kendime geleyim ben…”