Sevinçle tesislerde Kerem'i ararken birine çarpmıştım, kafamı kaldırdığımda siması tanıdık biriydi.
"Pardon kusura bakmayın, siz kimdiniz? İlk defa gördüm sizi?"
"Merhaba..ben tercümanlık için işe başladım birini arıyordum, siz kimdiniz?"
"Merhaba ben de Yunus Galatasaray oyuncusuyum, yoksa sende benim gibi Kerem'i mi arıyorsun?"
Şaşkınca karşımdaki çocuğa baktığımda gülmeye başlamıştı.
"Nerden anladın Kerem'i aradığımı?"
"Ben Kerem'in bir numaralı kankasıyımdır ve senden bahsetmişti tercüman bir arkadaşım işe başlayacak diye"
Kerem benden mi bahsetmişti? İçimdeki aptal sırıtışa son verip karşımdaki çocuğa bakmıştım tekrar.
"Anladım..o zaman Kerem'i bulmama yardımcı olursun diye düşünüyorum"
"Olurum olurum, gel"
Önümden ilerleyen çocuğu takip ettiğimde beraber bir kolidora girmiştik, kolidor sonundaki odaya ilerlerken kapıda soyunma odası yazdığını görmüştüm. Yunusla beraber içeri girdiğimde üstü çıplak altında ise eşofman olan Kerem'i görmeyi beklemiyordum üstüne üstlük elinde tişörtle sarı renginde kıvırcık kafalı bir çocuğa vuruyordu ikisi beraber gülerek dövüşüyorlardı.
İçeri girdiğimizde gözler bize döndüğünde Kerem şaşkınca bana bakarken gülmemek için zor duruyordum, diğer çocuk ise bir bana bir Kerem'e bakıyordu.
"Nisa?"
"Kerem?"
İkimizde aynanda isimlerimizi söylediğimizde hala sessizlik devam ediyordu.
"Ee şey böyle karşılamak istemezdim ama.."
Kerem elinde tişörtü üstüne giyerken yanındaki çocukta üstüne tişört giymişti.
Yunus bana döndüğünde göz göze gelip gülmüştük."Siz tanıştınız mı ya?"
Kerem bize soru sorduğunda Yunus atlamıştı hemen.
"Yengemi- öhm! Yani şey Nisa'yı gördüm baktım Kerem'i arıyor dedim gel sana Kerem'i bulayım öyle oldu yani"
Kerem şirince gülümserken diğer taraftaki kıvırcık kafa hala anlamamıştı.
Kerem de bunu fark ettiği için açıklama gereği duymuştu."Bu arada Nisa, Barış kendisi bizim yakın arkadaşımız olur"
Uzaktan "merhaba" dediğimde o da kafasını sallayıp gülümsemişti.
"Kerem seninle konuşmamız lazım"
"Tabii konuşalım, çıkalım istersen"
"Olur"
Biz Kerem'le odadan çıktığımızda beraber tesislerin bahçesine doğru yürümüştük.
Kafamı ona çevirdiğimde o da bana dönmüştü, göz göze gelmiştik."Ee ne konuşacaktık?"
"Artık yeni işim burası Kero"
Bir anda şaşkınca bana baktığında gülümsemeye başlamıştım.