Stresle dudaklarımı kemirirken yanımdaki Kerem elini belime atmıştı, iyice içime utanma duygusu da girerken yanımda aptal aptal sırıtıyordu.
Kerem'in babası bir şeyler anlatırken şu an odağım dağılmış haldeydi.Az önce hep beraber yemek yemiştik şimdi de Kerem'in abileri, yengeleri, kız kardeşi, anne, babası hep beraberdik..tabi bizim miniğimizde vardı ne kadar kimsenin haberi olmasa da..
"Öyle yani kızım demem o ki bizde aile bağları çok önemlidir"
Kerem'in babasının konuşması bittiğinde gülümseyerek kafamı sallamıştım, o sırada Kerem boğazını temizleyerek öksürmüştü kibarca ve söze girmişti. İçim içimi yiyerek duruyordum çünkü Kerem evlilikten bahsedecekti..nasıl bir tepki verirlerdi bilmiyorum ama gerçekten neredeyse 2 aylık sevgili olup evlenmek çok garip kaçacaktı..
"Babacım aslında size de birkaç şeyden bahsetmek istiyorum"
"Tabi buyur oğlum"
Kerem dudaklarını ıslatıp lafa girerken şu an burada kalp krizi geçirebilirdim gerginlikten..
"Biliyorsunuz 26 yaşıma gelmek üzereyim ve gerçekten de artık yuva kurma hayalleri kaplıyor bazen içimi.."
Babası bu kısıma kadar sakinken annesi evlilik konusunu anlamış gibiydi
"Yanii Nisa'yla da ciddi düşünüyoruz ikimizde işinde gücünde insanlarız ileri ki zamanlarda da evlilik düşüncemiz var.."
Babası gülümsediğinde muhtemelen onlar biraz daha zaman var sanıyorlardı ama 2-3 haftalık hamileydim neredeyse 1 ay dolacak bebeği nereme gizleyecektim ki, ne de olsa 2-3 ayına gelince artık bir tık daha karnım şekillenecekti..
"Güzel hayaller oğlum, ciddi düşünmenize de sevindim"
Babası gülümserken herkes sakindi, sanki fırtına öncesi sessizlik gibiydi ya da ben fazla paranoyaktım.
"Peki oğlum şu an bu konudan bahsettiğine göre bir düşüncen mi var yakın zamanda?"
Annesi gerçekten sandığımdan zeki bir kadın olabilirdi, olaya daha mantıklı yerden bakmıştı.
"Evet annecim belki size acele gibi geliyor bilmiyorum ama aslında uzun zamandır konuşuyorduk biz ne kadar sizi Nisa'yla tanıştırmasam da seviyorduk birbirimizi.."
Şu an tüm tuşlara basar haldeydik..
"Yani en azından yüzük takmayı istiyoruz biz.."
Son cümleyle kalbim ağzıma gelmek üzereyken Kerem'in, Rıdvan abisi de ciddileşmişti..yani acele eder gibi olmamız onları şüphelendirebilirdi..
"Oğlum tabi takmasına yüzükleri de takarız sorun değil de biraz erken değil mi? Yani şahsen bizlik bir durum olmaz belki ama siz yeterince tanıştığınıza emin misiniz?"
İkimizde birbirimize bakarak kafamızı salladığımızda Kerem'in anne ve babası buna mutlu olmuştu gibilerdi, diğer aile üyelerini bilmiyordum ama anne babadan onay almak güzeldi..