Son malzemeyi de ekleyip çırpmaya devam ederken kekim olmuşa benziyordu, çıkardığım kek kalıbına yağ ve un döktükten sonra kek harcını da içine koymuştum. Havuçlu tarçınlı kek!
Kek kalıbıyla beraber harcımı fırına koyduğumda son kez kekimi kontrol edip fırın kapağını kapatmıştım. Kafamı fırından kaldırıp mutfağa giren kişiye döndürmüştüm.
"Aşkım izin günündesin otur dinlen kurban olayım ya"
Kerem yanımda söylenirken onu takmadan diğer hazırladığım tatlılara bakıyordum çünkü bu akşam Kerem'in abileri ve eşleri benim evime gelecekti, bende tabi kii normal bir oturmayla değil yanına birkaç tane da tarif eklemiştim.
İş çıkışı abileri eve uğrayacağı için yemek yiyip geleceklerini söylemişti Kerem ben de bu yüzden tatlı fikstürüne odaklanmıştım."Güzelim sana diyorum, hiç umursamıyorsun beni ya"
Gören regl gününde sanar, ilgi istiyor paşam.
"Efendim Keremcim söyle dinliyorum"
Ona doğru döndüğümde ellerini belime sarıp alnıma öpücük kondurmuştu, tam bir temas bağımlısıydı.
"Yine neler yaptın bakayım"
"Havuçlu tarçınlı kek yaptım, favoriimm"
Kerem sırıttığında fırına eğilip keke baktıktan sonra tekrar bana dönmüştü.
"Tarifini verirsin ama değil mi?"
Gülerek gözlerimi devirdiğimde ona dönmüştüm.
"Issız adam mı olacaksın başıma?"
"Yalnız benim seni bırakmaya niyetim yok"
Gülerek boynuma yöneldiğinde ellerimi yukarı çıkartmıştım.
"Benim de seni bırakmaya niyetim yok beyefendi"
Boynuma sokulup tatlı tatlı öpücükler kondururken aptal sırıtışıma engel olamıyordum.
"Dikkatimi dağıtma hadii"
Gülerek ondan kaçtığımda dudaklarını büzmüş bana bakıyordu.
"Kekine benden fazla değer veriyorsun ya"
"Oha Kerem abart!"
Gülerek eğildiğimde keki kontrol edip tekrar ayağa kalkmıştım.
"Otur dinlen artık hadii yavrum"
"Keremcim beni sal ve mutfağımı terk et"
"Öyle bir niyetim yok"
Pişkin pişkin gülüp tezgaha yaslanırken yanına yaklaşmıştım, o yanağına öpücük konduracağımı sanarken ani olarak ısırmamla bağırarak kenara çekilmişti.
"İyi oldu, tatlımın önünü kapatıyordun"
Yaptığım triliçeyi alıp masaya koyduğumda Kerem somurtarak bana bakıyordu.
"Kızım nasıl bir ısırmak o ya"
Yanağını tutarak bana bakarken hali çok komik duruyordu.
"Ben değil çocuğun ısırmamı istedi"
"He beni aşerdin yani?"
Gözlerimi devirdiğimde gülerek ellerini yanağıma koyup öpücükler kondurmaya başlamıştı.