~Kerem'den•
Ali laptobu bana çevirdiğinde sinyal 10-15 dakikadır duruyor haldeydi, içimdeki gerginlik büyürken neredeyse sinyale yaklaşmıştık.
"Kerem, dur!"
Şaşkınca yanımdaki Ali'ye döndüğümde arabayı kenara doğru park etmiştim.
"Noldu niye durduk şimdi?"
Ali'ye bakışlarımı çevirdiğimde laptopdan kafasını kaldırıp bana baktı.
"Kerem..sinyal önümüzdeki arabadan geliyor"
Hepimiz bir anda öndeki arabayı incelerken direkt çıkmıştım arabadan.
Önümüzdeki siyah arabaya baktığımda zaten bu arabanın Halil'in arabası olduğunu anlamam uzun sürmedi.."Halil..bu Halil'i bu gün sikmezsem bana rahat yok!"
Sinirle arabaya vurduğumda Yunus elini omzuma koymuştu.
"Galiba marketteler baksanıza burda başka bir şey yok"
Adımlarımı hızla markete yönelttiğimde şu an Halil'i gördüğüm yerde gebertmek istiyordum. Markete gidip her yeri gezerken sinirim gittikçe artıyordu.
Arkamdan bizimkiler de hızla gelirken tüm reyonları geziyordum."Nerde bu piç nerde!"
İçimdeki öfke gittikçe artarken markette suların olduğu bölüme bakmıştım, o sırada Halil ve yanında bir adam daha görmemle hızla oraya ilerlemiştim.
Halil ve yanındaki adamın bakışları bana dönerken hızla oraya gidiyordum ki Halil'in yanındaki siyah giyimli adam silah çıkartmıştı.
Silahı bana doğrulttuğunda arkasında da Halil vardı, saklanıyordu pezevenk.
"Noldu Halil? Benim karşıma çıkamayacak kadar korkak mısın gerçekten?"
Sinirle gülerken karşımdaki silah yüzünden bir şey yapamıyor olmak beni deli ediyordu!
"Halil, Nisa nerde?"
"Sanane bundan?"
Sinirle sabır çekerken bu piçi bu gün gebertmek farz olmuştu.
Beklemediğim anda Barış yan reyondan çıkıp önümde silah tutan adama yandan kafa atıp yere yığmıştı. Silah o sırada yere düştüğünde hızlıca ayağımla silahı geri atmıştım. Barış yerdeki adamla deve güreşi yaparken kaçan Halil'in peşinden koşuyordum.Halil hızlıca reyonların arasından geçerken market büyük diye her yeri turluyorduk, diğer reyonlarda Yunus'u görmemle elimle ıslık çalmıştım. Yunus duymuş olacak ki diğer taraftan Halil'in olduğu bölgeye koşuyordu.
Tam gaz Halil'in peşinden giderken Yunus'da bir anda önüne çıktığında şu an kapana sıkıştırmıştık.
Halil'in yakasından tutup kendime çektiğim gibi yüzünü bana çevirip yumruğu basmamla yeri boylamıştı."Ulan piç herif! Her şeyi yaptın ama sevdiğim kadını kaçırman son damla oldu, bu gün seni elimden alana helal olsun!"
Tekrar bir yumruk daha attığımda yüzünü diğer tarafa çevirmişti. Bir yumruk daha, bir yumruk daha derken bunu dayak manyağı yapmak istiyordum ama gözleri kayıyordu.
"Konuş piç herif konuş! Nisa nerde konuş! Naptın benim sevgilime konuş!"
Yakasından tutup çekerek konuşurken Yunus eline aldığı suyla Halil'in yüzüne fırlatıp kendine getirmeye çalışıyordu.