Karşımda pişkin pişkin gülen lanet olası babama bakarken yanında neden kuzenim olduğunu anlamaya çalışıyordum.
Yunus'un beni arama sebebi babamın iş yerime gelip beni aramasıymış, aptalca çıkarttığı zorluklardan dolayı güvenlik içeri almamış Yunus da olayı görüp bize haber vermişti.
Kerem'le gergince babama bakıyorduk, kim bilir yine ne saçmalayacaktı.."Senin derdin ne? Bunca sene sanki babalık yapmış gibi karşıma gelmişsin bir de!"
Sinirle konuşurken babam istifini bozmuyordu.
"Seni evlendireceğim demiştim hatırlıyor musun kızım?"
"Ben senin kızın falan değilim ayrıca görüyorsun ki yanımda zaten evleneceğim adam duruyor!"
Bakışları Kerem'le benim bağlı olan elime kaymıştı, Kerem o kadar gergindi ki kalkıp babamı bile dövebilecek sinire gelmişti.
"İnan şu an elini tuttuğun adam beni ilgilendirmiyor, iki kuruş için altına yatmışsın-"
Kerem bir anda söze girdiğinde sinirlerime hakim olmaya çalışıyordum, piç bir de gelmiş bana orospu muamelesi yapıyordu.
"Bakın sevdiğim kadının babasısınız dedim ses çıkarmadım ama kendinize gelin! Nisa'yla bu şekilde bir üslupla konuşamazsınız!"
Kerem haklıydı, bu yüzden ağzımı açmıyordum bile. Doğru söylüyordu.
"Bak benim gerçek damat adayım arkanda"
Babamın konuşması üzerine arkamıza döndüğümüzde Halil ellerini bağlamış sırıtarak bakıyordu. Kerem'in siniri iyice artarken şok olmuş haldeydim. Hamileydim, babam beni sevgilimin kahpe arkadaşıyla evlendirmeye çalışıyordu üstüne üstlük bir iki hafta sonra ben evlenecektim!
Şu an yaşadıklarım sayesinde gerçeklik algımı yetirmek üzereydim!
"Baba sen aklını mı kaçırdın! Kimseyle evlenmem hele ki bununla!"
"Niye öyle dedin müstakbel karıcım"
Halil'in konuşması ile tiksinerek ona döndüğümde Kerem, Halil'in üstüne yürümeye başlamıştı. Yunus, Barış, ben tutarken Kerem sinirden deliye dönmüş gibiydi. Yüzü kıpkırmızı olmuştu, gözleri sinirden bizi görmüyor gibiydi.
"Bana bak Halil seni kendi ellerimle boğarım! O karıcım lafını sana sokarım piç!"
"Noldu Kerem Bey, sevdiğin kadını elinden alacağım diye mi korktun?"
"Onu hiç bir güç elimden alamaz duydun mu beni? Seni de elimden alamazlar, o yüzünü dağıtmadan bırakmam seni!"
Barış var gücüyle Kerem'i tutarken kuzenim olacak salak konuşmaya başlamıştı.
"Nisa şu sevgilini durdur, herkes buraya bakıyor!"
"Ya sen nerden çıktın be yer cücesi, benim sinirlerimi bozma şu yanındaki piç herifi de al ben güvenliği çağırmadan siktirin gidin şurdan!"