Gözlerimi açtığımda yanımdaki Kerem'e bakmıştım aynı zamanda kulağımı dolduran bitmek bilmeyen telefon sesi vardı.
Kerem'in üstünden uzanıp telefonu aldığımda arayan numara kayıtlı değildi zaten telefon da Kerem'indi, sessize aldığımda Kerem'e dönmüştüm hala uyuyordu..dün gece fazla yorulmuştuk.Belimdeki Kerem'in elini çektiğimde yerde duran tişörtümü alıp giymiştim, altıma da şort giydiğimde ebeveyn banyosunda elimi yüzümü yıkamıştım. Aynadan kendime baktığımda sürekli aklıma dün gece geliyordu, fazla utangaç biriydim..
Lavabodan çıkıp tekrar yatağa ilerlediğimde Kerem'in telefonu tekrar çalıyordu, en son dayanamayıp açtığımda bir kız konuşmaya başladı.
"Of Kerem sonunda açtın ya!"
Bu kimdi yine? Bunu tanımıyordum..
"Alo? Kimsiniz?"
"Bi saniye ya Kerem'in numarası değil mi bu?"
"Evet hanımefendi sevgilisiyim, bir sorun mu var?"
Kızdan ses gelmezken öksürüp tekrar konuşmaya başlamıştı.
"Telefonu Kerem'e verir misin, önemli"
"Kendisi şu an müsait değil başka bir şey yoksa iyi günle-"
"Şey dur!"
Sinirle nefesimi verdiğimde neler olduğunu anlamaya çalışıyordum.
"Dinliyorum?"
"Bak Kerem'in eski sevgilisi Gizem şu an hastanede ve Kerem'i sayıklıyor onun Kerem'e ihtiyacı var lütfen Kerem'e ver şu telefonu"
Duyduklarım karşısında öylece kalırken ne olduğunu algılamaya çalışıyordum.
"Ne saçmalıyorsun sen ya!"
"Hiç boşuna kıskanma onlar birbirlerine çok aşıktı, muhtemelen Kerem hala Gizemi unutamamıştır"
"Sevgilimin geçmişi beni bağlamaz çünkü biz onunla yenisini yazıyoruz şimdi uzatma kapa şu telefonu!"
Kız telefonu kapattığında sinirle yatağa fırlatmıştım telefonu, gözlerini daha yeni açan Kerem ise bana bakıyordu.
"Yavrum noluyor ya?"
Kerem şaşkın şaşkın bana bakarken sinirle ellerimi başıma koymuştum.
"Boğucam o kızı!"
"Hangi kız güzelim noluyor sabah sabah ya?"
Sinirle bu sefer de Kerem'e baktığımda konuşmaya başlamıştım.
"Gizem kim Kerem!"
Böyle bir şey dememi beklemezcesine şok olmuş bakarken sinirim iyice artıyordu.
"Cevap ver bana Kerem, Gizem kim!"
"Güzeli-"
"Gizem kim dedim!"
Kerem derin bir nefes aldığında yatakta dikleşmişti.
"Eski sevgilim.."