Şu an ne mi oluyordu? Evleniyordum.
Bazen beklemediğimiz zamanlarda, beklemediğimiz şeyler gelişebiliyordu. Bizim hikayemiz de bundan ibaretti. İntihar etmekle başladığım yolu, karnımda bir minik ve yanımda az önce nikahımızın kıyıldığı kocamla bitiriyordum belki de.
Beklemediğimiz zamanlarda başımıza gelen süprizleri iyisiyle, kötüsüyle atlatmıştık. Artık önümüzde bir engel kalmamıştı bile, biz gidiyorduk.
Aldığım evlilik teklifinden sonra nikah tarihimizi de beraberinde almıştık çünkü bu akşam Portekiz yolcusuyduk.
2 Eylül 2024 günü beraber başladığımız bu hikayeyi bu akşam Portekiz'le taçlandırıyorduk.
~~
Havaalanına geldiğimizde üstümdeki hırkamı kapatmıştım, son kez İstanbul havasını içime çektiğimde Kerem'in elimi kavramasıyla gülümsemiştim.
Beraber birbirimize baktığımızda arkamızı dönmüştük, Kerem'in ailesine son kez el sallamıştık. Özel jete doğru adımlarken her adımımda içimdeki heyecanda artar haldeydi. Hiç bilmediğimiz bir ülkede yeni bir başlangıca adım atıyorduk.
Uçağın içine doğru adımladığımızda beraber yan yana yerimize yerleşmiştik. Uçak kapısı kapanmaya dururken biz camdan gülümseyerek Kerem'in ailesine bakıyorduk. Kafamı çevirdiğimde Kerem sırıtarak beni izliyordu.
Yanağıma doğru eğildiğinde bir buse kondurup geri çekilmişti."Heyecanlı mısın?"
Sorduğu soru ile gülümsediğimde dudaklarımı aralamıştım.
"Fazlasıyla..hiç bilmediğimiz bir yerde bir maceraya atıldık ama telaşa kapılmak yerine akışına kapılmayı tercih edeceğim"
Kerem'in gülümsemesi yerini bulurken diğer elini uzatıp karnıma koymuştu, ardından karnıma eğildiğinde gülerek onu izliyordum. Daha 2 aylık bebekle farklı bir bağ kurmuştu.
"Babacım şu an ilk uçak seyahatindesin, ailecek transfer oluyoruz"
Tatlı tatlı konuşurken sanki önünde ciddi biri varmış gibiydi, bu hali gözlerimin dolmasına sebep olurken içimdeki heyecanla git gide büyüyordu.
Yeni bir ülke, evli olduğumuz ilk zamanlar, orada doğum yapmak gibi birçok şeyle karşılaşacaktım..haliyle de oldukça heyecanlıydım. Yeni bir macera bekliyordu bizi.
Uçağın kalkmasıyla beraber kafamı Kerem'in omzuna koymuştum; bir eli hala elimi sımsıkı tutarken, diğer elini karnıma koymuştu. Genişleyen gülümsememle gözlerimi kapattığımda kendimi sadece akışına bırakmıştım.
~~
Uçaktan indiğimizde Kerem'in sözleşmesi ve bazı çekimleri yapılmadan önce bir güvenlik aracılığıyla ben şu anlık bir otele gelmiştim. Kerem'in işleri şu an yoğundu ve yanında yorulmamam için otele geçmemi istemişti. Odaya geldiğim gibi lavaboya ilerlediğimde yine mide bulantım vardı ama artık alışılmış şeylerdi.
Musluğu açtığımda elime aldığım suyu yüzüme çarpıyordum, kendime gelmiş haldeyken lavabodan çıkıp odanın camını açmıştım. Şehire doğru bakarak overthinklerken aynanda birçok şey düşünüyordum.
Küçük bir kız çocuğuyken tercüman olup birçok dil bilmek, ülkeleri gezmek isterdim hep. Tercümandım ve birçok dil biliyordum, evlenmiştim üstelik bir bebeğim olacaktı, yeni bir ülkeye gelmiştim..küçük kız çocuğunun hayalleri belki de şu an yaşanıyordu.