Apo abi ve Yunus kollarımı tutarken sinirle bağırıyordum.
"Sen bana yalan söyledin! En yakınım bildim lan seni it!"
Sinirle napacağımı bilemez haldeydim..
"Ya Kerem ben barıştığınızı nerden bileyim?"
Sinirle güldüğümde kafamı geri atıp kollarımı Apo abi ve Yunus'tan çekip Halil'in üstüne yürürken Apo abi yine önüme geçmişti.
"Hop hop oğlum kendine gel! Kardeşin lan o senin"
Histerik bir gülüş atıp sinirle sabır çekiyordum.
"Bu mu lan kardeşim? Sevdiğim kadına aşık olmuş piç bir de hala ayrıysanız kıza yürüyeceğim diyor bildiğin!"
Apo abi, Yunus, Barış hepsi tutmaya çalışırken üstüne kafertayaya giren Kaan ve Metehan da şaşkınca beni izliyordu.
"Kerem ben senin tekrar sevgili olduğunu bilmiyordum, kalbime söz geçiremedim!"
"Hala kalbime söz geçiremedim diyo! Sikicem o kalbini göreceksin sözü!"
Tekrar Halil'in olduğu yere gidecekken önüme geçmeleriyle bağırmıştım.
"Lan geçmeyin artık önüme! Piç bir de gelmişsin önüme burda bana pişkin pişkin konuşuyorsun!"
Apo abi sertçe beni geri ittiğinde gözlerimi kapatıp saniyelik geri açmıştım.
"Kerem abicim bak kendine gel! Adam gibi konuşun bitsin, ağır küfürler ediyorsun pişman olacaksın"
"Pişman falan olmam abi neyinden olacağım ya! Yüzsüz gibi çıkmış karşıma konuşuyor!"
Ellerimi saçıma koyduğumda olayları algılamaya çalışıyordum, nasıl bir saçmalıktı bu ya?
"Gizemden 3 ay önce ayrılıp şimdi Nisa'ya koştun Kerem, acılarını kapatmak için kızı kullandın sonra da ayrıldınız sandım! Hadi gel saldır şimdi hadi!"
Kafamı Halil'e çevirdiğimde iyice sinirlenmeme sebep oluyordu.
"Sen ne kadar iğrenç bir adam oldun ya haysiyetsiz! Gizem beni aldattı eğer hala onu sevsem gider onunla sevgili olurdum gidipte başka bir kızı sevmezdim! Ben Nisa'nın her şeyi oldum anlıyor musun, hiç kimse yokken yanında olup hayata tutunmasını sağladım o kadın benim için bu kadar değerliyken sen gelipte en yakın arkadaşım sıfatıyla onu seviyorum diyemezsin!"
Hızlı adımlarla kafertayadan çıktığımda Yunus arkamdan bağırıyordu, kimseyi umursamadan merdivenleri inerken hala olayların sindirmeye çalışıyordum.
Nasıl benim sevdiğim kadına aşık olurdu ya? Hemde en yakın arkadaşlarımdan birisiydi Halil..Bir anda arkamdan biri omzuma dokunduğunda irkilmiştim.
"Yahu Kerem dursana oğlum!"