Karşımdaki adama baktığımda gelen, babam olacak herifti..
"N-ne arıyorsun burda sen.."
Küçükken polisler beni babamdan ayırdıktan sonra onu bir daha asla görmemiştim ve şu an bas baya karşımda pişkin pişkin sırıtıyordu..
"Hadi ama kızım, özlemedin mi babanı?"
Gözlerim nefretle dolarken içeri girmesiyle iyice sinirlerim bozulmuştu.
"Git evimden!"
Sahi bu adam benim evimi nerden buldu?
"Düzgün konuş babanla! Ben de sana çok meraklı olduğumdan gelmedim, bir şey konuşacağız!"
Sinirle güldüğümde gözlerim doluyordu.
"Bir de yüzsüz gibi çıkmışsın karşıma babanım diyorsun, senin gibi baba olmaz olsun!"
"Kes sesini uzatma, ellerimi yıkayacağım lavabo nerde?"
"Cehennemin dibinde!"
Sinirle salona ilerlediğimde o da lavaboyu arıyordu kendi kendine, salona gittiğimde ne yapacağımı bilmez haldeydim. Annemin katili olan piç herifle aynı evdeydim, bana da iki bıçak sallasa şurada ölebilirdim ona zerre kadar güvenmiyordum.
Gergince ne yapacağımı bilemez halde bir oraya bir buraya yürürken salona girmişti bağırarak.
"Bu ne lan!"
Arkamı döndüğümde elinde lavaboda unuttuğum hamilelik testi vardı..çok büyük sıçmıştım..
"Sana diyorum! Bu ne?"
"Ver şunu bana!"
Bağırarak elinden hamilelik testini aldığımda çift çizgi vardı..anne olduğumu böyle öğrenmiştim..
"Bir de başıma orospu mu olacaksın lan sen, bu ne!"
Sinirle bulduğum şeyleri yer atarken bağırmaya başlamıştım.
"Yeter anlıyor musun yeter! Kes sesini artık kes! Bıktım senden duydun mu beni, bıktım! Sanki sen annemi hamile bıraktın da noldu? Bir kez bile bana adam gibi babalık mı yaptın!"
"Sen ne yaptın sanki, elin adamından 3 kuruş para için çocuk mu yaptın!"
İşte bu gerçekten fazlaydı, dayanamayıp onu geri ittiğimde şaşırıyordu ama üstüne saldırabilirdim gerçekten sınırımı aşmıştı.
"Bana bak benim sinirlerimi bozma seni burada gebertirim duydun mu beni! Emin ol benim çocuğumun babası senin gibi adi bir herif değil, duydun mu! Benim çocuğumun babası aslan gibi de çıkar çocuğuna bakar, senin gibi piçlik peşinde de değil! Şimdi siktir git evimden!"
İttirerek kapıya doğru götürürken telefonumu elime almıştım.
"Derhal çık git evimden, polisi ararım!"
"O çocuğu aldıracaksın duydun mu beni! O adamdan da ayrılacaksın!"
"Ya sana mu soracağım pezevenk çık git diyorum!"