"Siktir" Hilal'in ağzından çıkan sessiz ama etkili o kelime tam olarak şuan ki duygularımı ifade ediyordu. "Gece noluyor Gece"
"Bilmiyorum" diye mırıldandığımda Dinçer abi hala bana bakıyordu. "Kardeşim güzeldir. Demi lan sarı" abimin gereksiz samimiyeti şuan beni ana sokmuyordu. Deminden ne demişti?
Yeterince abartıldığını düşünmüyorum ben şahsen mi demişti.
"Hilal cenaze namazımı kılmayı unutma"
"Cenaze namazını erkekler kılıyor askim" Hilal'e dönüp sadece baktım. Sadece.
Gülmemize engel olamamıştık.
"Şaka maka Gece çok güzel maşallah oğlum doğru söylüyor" la olm yerin dibine gireceğim şimdi utançtan.
"Bu hala sana bakıyor Gece" ben kafamı eğmiş teşekkürlerimi defalarca beyan etmiştim. Normalde utanmazken biri beni övdüğünde aşırı derecede utanıyordum.
"Sana bir şey diyeyim mi?" Kafamı kaldırıp Hilal'e baktım. "Bu bence kendisine yazan kişiyi merak ediyor"
"Siktir. Olabilir mi?" Yutkunurken Hilal'e baktım yine. "Büyük ihtimalle öyle, acilen şaşırtmamız lazım. Gece konuşalım detaylı" başımı sallarken yüzümü ellerimin arasına aldım.
Bu geceyi böyle hayal etmemiştim ben ya.
"Dersiniz ne zaman başlıyor kızlar sizin"
"Pazartesi günü başlıyor. " Hilal'i onaylamak adına başımı salladım. "Neyle gidip geleceksiniz?"
"Abilerim bırakır ya" diyerek güldüğümde "Bırakırız tabi " demişti abim.
"Dinçer de bırakır Bulut bırakamazsa" Dinçer'in annesi çok tatlı bir kadındı.
"Bizi dert etmeyin ya hallederiz biz" dediğimde Deva'ya gözüm kaydı anlık. Bu kız niye böyleydi anlamış değildim. Düşmanmışız gibi bakıyordu.
Sikerim kızım seni. Kimse elimden alamaz.
Saate baktığımda on ikiye yaklaştığını gördüm. Abime kaş göz yapıp saati gösterdim.
O da karşısındaki Dinçer'e göz kırptı ve saati gösterdi. Teşkilat mıyız biz amk.
Bütün genç tayfa olayı anlamıştı.
"Hadi arka bahçedeki hobi evine gidelim. İki kart oyunu oynarız. Sonra geliriz" abimle beraber erkekler çıkmış Dinçer'in ardından Deva'da çıkmıştı.
"Hilal sende gelsene" abim geri içeri girip Hilal'in elinden tutarak bahçeye usulca çekiştirdi.
"Geliyorum askim bende üzerime bişi alıp" diye bağırdım. "Noldu Gece?"
"Anne pasta kesicez Hilal'e" annem şaşırarak gülümsedi " tamam tamam hadi ayarla sen"
Hızlıca mutfağa gidip pastayı çıkarıp pasta tabağına koydum. Kare mükemmel bir pastaydı. Üzerindeki yazıyı yeni görmüştüm.
'Yıldızlar senin olsun, sen bizim...'
'Happy birthday Crescent 🌙'Abim harbiden aşırı düşünceliydi...
"Yardıma ihtiyacın var mı?" Berk abinin gelmesiyle gülümsedim. "Mumları yakar mısın?"
"Tabii" mumları yakmıştı. Büyük fişeği birazdan yakıp arkadan kendisi getirecekti. Bahçe kapısına çıkar çıkmaz üstümde hiçbir şeyin olmaması titremeke sebep olmuştu. Hava aşırı soğuktu.
"Hilaaaal acil koş!!!" Diye bilerek bağırdığımda arkamdakş fişek yanmaya başlamış ve Hilal hobi evinden hıphızlı çıkmıştı. Abim kameraya çekmeye başlamıştı bile
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cimcime
ChickLit054***: sana kendimi açıklayamam belki 054***: duygularımı da anlatamam 054***: öyle süslü püslü laflar da edemem 054***: ama burdayım 054***: ve olmaması gereken bir şey oldu 054***: galiba ben sana aşık oldum 054***: Cimcime... Bu konuşma ileri za...