Thirty-three

28 6 59
                                    

Gece Yıldız'dan

Bir gecede başımıza bir araba çarpmadığı gelmişti demiştik, o da gelmişti. Sağolsun.

"Röntgen sonuçlarına baktım. Ufak bir ameliyat olmanız lazım. Platin takalım ki daha hızlı olsun iyileşmeniz. Çok kötü bir kırık değil Allah'tan. "

"Ne kadar sürede iyileşir ortalama sizce?" Abimin sorduğu soruyla Hilal'in elinden tuttum. "Yani size bağlı bir durum bu. Bazı hastalarım 1 2 ayda toparlarken bazı hastalarım 6 ayda anca toparladı. Ama siz genç bir hastasınız. Normalden daha hızlı iyileşeceği kesin. "

"Anladım...Ben normalde Gazi hastanesinde çalışıyorum. Sevk istesem sıkıntı olur mu?"

"Yok ne sıkıntısı. Tabii yapalım hemen. Ne olarak çalışıyorsunuz?"

"Diş doktoruyum"

"Öyle mi memnun oldum" abim gülümsemişti. "Şimdilik alçıya alalım o halde. En kısa zamanda da ameliyat olun da yanlış kaynamasın"  kafamı sallamıştım. Gerçekten bir bu eksikti.

"Tamam sevk işlemlerini halledelim. Siz benimle gelin lütfen. Gece hanım sizde yan odaya geçerseniz hemşire hanım size yardımcı olacaktır."

Abimler çıktığında Araz abi gelmişti ve kucağına almıştı. "Ne dedi doktor?"

"Şimdilik alçı, Gazi hastanesine sevk istedi abim. Ameliyat olacağım orda"

"Anladım. Desene 3 ay sırtımızda gezeceksin"

"Değnekler icat edilmeden önce insanlar" dediğimde güldü. Görüş açıma Dinçer abi ve Aleyna girdiğinde gülümsedim Aleyna'ya.

Çok güzel ve çok tatlı bir kızdı.

Dinçer abinin aksine.

Dinçer abi yakışıklıydı da tatlı değildi.

"Hilal siz eve gitsenize. Biz de geliriz arkanızdan" Araz abinin omzundan Hilal'e baktım. O ise bana 'yav he he' bakışlarını atıyordu.

"Gece!" Annemin sesini duymam ile Araz abinin kucağına saklandım. "Araz abi biraz hızlı götür ya. Annem benim bacaklarımı kıracak valla"

"Kırık zaten biri"

"Diğerini de o kırar valla" gülüp gidecek sanarken annemlere dönmesiyle yüzümdeki acı dolu ifadeyi silip gülümseyerek el salladım

"Annem ya niye geldiniz? Ben gelirdim yürüyerek" diyerek kahkaha attım. "Salak kız" annem kafama bir tane vurmasıyla Araz abi de güldü. "Abin nerede! Bir daha sana dışarı çıkmak yasak. Otur evde kös kös. Dışarı çıkınca belasız günün eksik olmuyor"

"Ya anne napayım araba üstüme gelirken. Dur canım araba ben seni seviyorum falan mı yapsaydım. Anca kaçabildim. Hem ya direkt altında kalsaydım. Allah'tan bacakla kurtardım."

"Tövbe de. Buna şükür...Ah kızım ahh." Saçlarımı önümden çekip alnımı öptü. "Anne alçıya gidiyorum şimdi de. Gelince konuşuruz"

"Bende geliyorum." Babamla da sarılmıştık bu arada. Hiç söylemedim ama.

Alçı odasına girip alçı yaptırırken ecel terleri dökmüştüm. Çok acıyordu.

"Geçmiş olsun"  geçirenler sağ olsun.

Arabayı süren de gebersin. O arabanın altında kalsın. Orospu çocuğu. Bilerek sürmüştü resmen üstümüze.

"Polis falan gelmedi mi ifadeye?"

"Geldi ben ifade verdim" abim yeni gelmiş bu sefer kucağına o almıştı beni. "Bilerek mi yapmış sence?"

"Evet basbaya üstümüze sürdü. Hilal'i çekmesem..." çok korkmuştum... Gerçekten... Ona bir şey olacak diye çok korkmuştum...

 CimcimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin