"Abini sikeyim" bakışlarım önce Hilal'i sonra Dinçer abiyi bulmuştu.
"Ne sikeyim mi?Nasıl sikeyim baya dümdüz mü?" Dediğiyle kahkaha atmam ve kendimi betona düşerken bulmam bir olmuştu.
"Aynen dümdüz sik Hilal" Dinçer hafif bir sırıtışla bakarken ben gülmeme kahkahama engel olamıyordum. "Gülmesene ya!" Hilal bana baktığında kıpkırmızı olduğunu görmüştüm. Gülmem yetmiyormuş gibi bu sefer gülme krizine girmiştim.
"Utandı gerizekalı gülmesene!" Abimin koluma vurmasıyla gülmeye devam ettim. "Hayatımda böyle bir diyalog görmedim."
Hilal'in ayağa kalkıp ilerlemeye başlamasıyla gülmeye devam ettim. "Askim-" kahkahalarımın arasında ayağa kalkıp peşinden koşarken dönüp geriye baktım.
"Azıcık örnek al abinden" Abimin Dinçer abiye karşı dediği şeyi duymuş çok takmayıp gülmeye devam etmiştim. "Askimm"
"Ne var! Gülme artık ya!" Sırtından yakalayıp sarıldım. "Kızım abim resmen aşk itirafı yaptı farkında değil misin!?"
"Söyleme şöyle!"
Utandığı sesinin tonundan dahi anlaşılıyordu. "Ay çen utandın mı çen" önüne geçip yanaklarını sıktım. "Gece yapma çakıcam bak bir tane"
"Çak askim" elini tutup yüzüme koydum. "Kıyamazsın ki sen bana" yanağımı sıkmasıyla gülümsedim.
"Yengem mi olacaksın yani şimdi? Ağağağağağ" kıyıya vurmuş fok balığı gibi davrandığımın farkındaydım ama çok mutlu olmuştum napayımmm.
"Yengen olmayacağım hayır"
"Nasıl ya! Abimi red mi edeceksin?"
"Gece abini sikeyim dedi. Çıkma teklifi etmedi" derin nefes alıp verdim. "Aynısını Dinçer abi bana yapsaydı nikah hazırlığını başlatırdın. Yalansa yalan de?"
"Neyse ki o seni kardeşi olarak görüyor" dediği şeyle elimi kafama vurdum. "Of Hilal"
"Of Gece. Bana da hak ver. Ne diyebilirim ki şuan mesela. "
"Niye bu kadar utanıyorsun ya" dediğimde bana boş boş baktı. "İş kavgaya gelince aslan, konu duygu, konu aşk olunca nedense kedi oluveriyorsun"
"Ben sen miyim ya" gülümseyip eve girdiğimizde kendimi bir koltuğa attım.
"O benim abimdi" Hilal'in Konuşmasıyla elimi alnıma koydum. "Bıktım abi muhabbetinden artık. Herkese kocam diyesim var"
"De hatta Dinçer abiye de. Bak nasıl iniyor kalbine. Benden daha kötü olur."omzumu silktim. "Ondan bir sikim olmaz.".
"Eczacı olmuş daha ne olsun"
"Abim de doktor olmuş daha ne olsun?" Omuzlarını silkmiş yüzüme bakmamıştı bile. "Ee ne olacak şimdi. "
"Aynı şeylere devam." Dediğinde dudaklarımı büzmüştüm.
"Of" omzuma vurup geriye yaslandı "Oflamasana"
"Amaaan"
...
"Ne demek stajlar önümüzdeki pazartesi başlıyor?"
"Valla öyle Gece. Forma falan al unutma onları" Üniversitede aynı bölümde okuduğum kızla konuşurken aynı zamanda çalan telefonumu çantamda bulmaya çalışıyordum. "Gazi hastanesinde yapıyoruz galiba stajı?"
"E yani" kafamı sallayıp teşekkür ettim. Telefonu bulduğumda el sallayıp yanından uzaklaşmıştım. "Alo" Dinçer abi aramıştı.
"Dersin bitti mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cimcime
ChickLit054***: sana kendimi açıklayamam belki 054***: duygularımı da anlatamam 054***: öyle süslü püslü laflar da edemem 054***: ama burdayım 054***: ve olmaması gereken bir şey oldu 054***: galiba ben sana aşık oldum 054***: Cimcime... Bu konuşma ileri za...