eleven

20 4 5
                                    

"Kendimi çok kötü hissediyorum yani anlayacağın..." Sabah Hilal'e olanları Dinçer abinin hayatına çok detay girmeden anlatmıştım.

"Saçmalama istersen balım, sen niye kötü hissediyorsun?"

"Çok yanlış yorumladık her şeyi. O beni gerçekten kız kardeşi gibi görürken biz onda çok farklı şeyler düşündük..."

"Tamam o zaman şimdi normal Araz abiye Berk abiye davrandığın gibi davranırsın. Hem vicdanın rahatlar. Hem de Dinçer abinin istediği olur. Nasıl fikir?"

Olabilecek en mantıklı şey buydu zaten... Ne yapabilirdim ki başka.

Kapının tıklanmasıyla Hilal hızlıca odadaki lavobaya girdi ben de kapıyı açtım.

"Müsait misiniz?" Abime kafamı sallayıp biraz kapıyı araladım. "Hadi gidelim o halde" beni baştan aşağı süzen abime 'ne bakıyon' anlamında kafamı salladım.

"Daha hazır değil misin Gece. Hadisene Gece. Bu halin ne Gece. Ağladın mı sen gece gece"

"Çok komiksin abi. Yürü git çık odamdan. Hadi." Kapıyı yüzüne kapatacakken durdurdu.

"Dur lan" yine boş bakışlarımı atarak yüzüne baktım. "Sen ağlamışsın harbili. Noldu?"

"Çok umrunda ya?"

"Salak salak konuşma Gece. Noldu?"

"Bir şey olmadı" gel de abine Dinçer abi yüzünden ağladım de. Hadi desene. Hadi.

"Dün akşam bahçeye çıkmıştım. Canım sıkkındı. " kapıyı bırakıp "Ee" dedi.

"Dinçer abi geldi sonra" tek kaşını kaldırıp tekrar "Ee" dedi.

"Kardeşinden bahsetti-"

"Hangi kardeşinden? Su'dan mı? Dinçer?" Kafamı salladım. "Sen mi sordun? Aksi halde anlatmazdı." Buna da kafamı salladım.

"O anlattı, ağladı. O ağladıkça bende ağladım."

"Senin ona benzediğini de söyledi mi?"

"Evet..." yanağımı sıktırmasıyla saçını asıldım. "Abi kardeş misiniz hala?"

" O nasıl soru abi? Ne olacaktık başka?"

"Bilemiyorum artık orasını. Ama ordan bakılınca da safa benzer bir halim yok diye düşünüyorum."

"Abi-"

"Neyse en azından dürüst bir kardeşim var." Kapıyı örtüp gideceği sırada durup yeniden aralık kapıdan baktı. "Dinçer abine de söyle öyle bahçede falan yanağından, gözünden öpmeye çalışmasın. Mazallah abin görür falan. Ortalık karışır değil mi kardeşim?"

Siktir.

Hemde büyük siktir.

"Abi!"

"Hazırlanıp gelin!"

Hay sikeyim ya.

"Olm noldu lan öyle!" Hilal tuvaletten çıkmış ağzını kapatarak yatağa oturmuştu. "Sıçtın askim"

"Büyük sıçtım"

"Şimdi Araz abiyle Berk abiye davrandığın gibi davranırsan Bulut abinin gözüne batarsın. Ama öbür türlü Dinçer abinin kalbi kırılacak. İki ucu boklu değnek"

"En iyisi sevgili yapmak amk" öylesine dediğim şey, Hilal'le birbirimize bakmamıza sebep oldu.

"Siktir. Olabilir mi?" Dediğimde Hilal de yüzüme bakıyordu. "Hadi biriyle sevgili olunca geçti diyelim. Ya sevgili olduğun kişi bok yolunda biri çıkarsa?"

"Piyangodan sayı çekmiyoruz sonuçta. Tanıdığımız kişilerden birini seçmem gerekecek"

"E nasıl olacak o?"

Derin nefes alarak telefonumu açtım ve neredeyse hiç kullanmadığım insta hesabıma girdim.

"Düşündüğüm kişi mi?"

"Evet..." derin nefes alarak Sarp'a instagramdan mesaj attım.

"Ne mesajı attın?" Telefonu ona çevirdim ve mesajı gösterdim.

"Sadece selam mı yazdın?"

"Aynen. Şimdi 2 dk süre tut ve olanlara bak" saatinden süreyi tutmaya başlamasıyla mesajın görülmesi aynı anda oldu.

@sarpdioqi: sktr

@sarpdioqi: sen bana mesaj mı attın?

@sarpdioqi: şoktayım şuan.

@sarpdioqi: gerçek mi bu?

@sarpdioqi: hay skeyim gerçekmiş.

@sarpdioqi: kendimi yataktan aşağı attım.

@sarpdioqi: ayrıca aleyküm selam

@sarpdioqi: Allah'ın rahmeri ve bereketi üstüne olsun

Siz: amin seninde inşallah.

@sarpdioqi: şaka bir yana

@sarpdioqi: noldu ?

Siz: öyle yazmak istedim.

Siz: kötü mü yaptım?

@sarpdioqi: hayır

@sarpdioqi:kesinlikle hayır.

Siz: o halde ne güzel.

Siz: haftasonu Ankara'ya gel buluşalım.

@sarpdioqi: emrin olur çiçek.

@sarpdioqi: ee naptın nasıl geçiyor?

Siz: iyi ya sıkıntı yok.

@sarpdioqi: buralarda aynı şey geçerli değil.

@sarpdioqi: yokluğun çok belli oluyor.

Siz: olur tabi.

Siz: ben gibisi yok smcnmsmcs

@sarpdioqi: ona ne şüphe canım.

Siz: smcmmscmlsx

Siz: neyse ben şimdi gidiyorum. Konuşuruz yine.

@sarpdioqi: her daim buradayım.

Siz: biliyorum

Siz: sağol...

@sarpdioqi: her zaman

"Oha ya" oyun oynamıyordum. Harbiden Sarp'a şans verecektim...Bir şekilde bu çıkmazdan çıkmanız lazımdı.

"Biraz tırsıyorum Hilal...'"

"Saçmalama askim. " derin nefes alıp verdim.

Ortama dolan bildirim sesiyle telefonumu elime aldım.

"Bildirim sesi niye açık ya"

Telefonun tuş kilidini açarak WhatsApp'a girdim.

Girmeseydim keşke...

053***: Daha or**pu olamazdın

053***: *resim*

 CimcimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin