"Olm kıpkırmızısın bu halin nee?" Gülmekten bir hal olduğum doğrudur tabikiii
"Al bu kızı burdan. Allah aşkına alın benden. Sabahtan beri gülüyor" benden biraz büyük duran polise kafamı kaldırıp cıkcıkladım. "Sana da sonda takabilirim bak"
"Sussana Gece!" Abimin ikazına omzumu silktim.
Ben çok gülünce ayyaşa bağlıyordum.
"Cık susmayacağım. Takayım mı sana da sonda?" Polis gülerek bana baktığında kafasını iki yana salladı.
"Yok sağol güzellik. Ama gelirim belki yanına" gülerek göz kırptığımda "Gel. Beklerim" demiştim. Lakin anında belimden çekildiğimde sırtım birinin göğsüne çarpmıştı.
"Bekleyemezsin" Dinçer abinin formamdan çektiğini anlamam geç olmamıştı. "Neden bekleyemez mişim? Gayet yakışıklı bir polis",
"Gece başlatma güzelim keyfine hadi gidelim. Kusura bakmayın. Siz Yılmaz Eczanesine uğrayın ben size yardımcı olurum. Buna gerek yok" beni 'bu' diye göstermesine uyuz olmuştum. Formamdan çeke çeke götürüyordu beni. "Yırtacaksın formamı"
Abim yanımda yoktu. Hilal de yoktu. Neredeydi bunlar?
"Temas edemiyorum al sen tut beni o halde" elini uzattığında güldüm. "Cık cık. Nasıl erkeksin sen?"
Gülümseyip yüzüme eğilerek baktı.
"Nasıl erkekmişim ben?" Dudağımı dilimle ıslatıp yakasından tutup kendime çektim. "Her dediğime kanma-" yüzüne üfledim. "-Dinçer abi"
"Dinçer abin seni ısırırsa görürsün" tek eliyle yanağımı sıkmasıyla burnumu kırıştırdım.
"Ne güzel polise yavşıyordum. Kırk yılda bir deli cesaretim geliyor ne diye beni engelliyorsun?"
"Kızım sen deli misin polisle sevgili mi olunur?"
"Polisle sevgili olmayacaktım ki sonda takacaktım" dediğim şeyle güldüğünde bende güldüm. "Sana da takabilirim?"
"Saçmalamıyoruz" ağzımı eliyle kapatıp beni arabaya doğru yürüttü. "Sen çok güzel bir kızsın. Bir erkeğe sonda takarsan etkilenirler tabi senden" elini ağzımdam çektiğinde derin nefes aldım. "Onun erken boşalma hastalığı vardı kesin"
Ben niye Dinçer'e bunu anlatıyordum bilmiyordum.
"Ya Gece sen ne utanmaz olmuşsun amk. Ben utanıyorum şuan senin yanında" araba taa neredeydi.
"Abiler kardeşlerinden utanmaz"
"Tabi." Önünü kesip durdum öylece karşısında. "Ne oldu?"
"Dur bakayım bi" bana boş boş bakarken aklımdan geçenlerle güldüm.
Şerefsiz çok yakışıklıydı. Kaç kişiyle birlikte olmuştu acaba?
"Noldu?" Yanına geçip omzumu silktim."Söylesene" Yine omzumu silktim. "Söylemezsen kaçırırım seni"
"Tamam lan aklımdan geçen soruma güldüm."
"Ne geçiyor aklından?"
Kısık gözlerle yüzüne baktım. Bence haftada 2 3 kişiyle birlikte oluyordur. Oha kaç kişi eder bu?
"Yakışıklısın ve maşallahın var Dinçer abi. Kaç kişiyle birlikte oldun söyle bakim" beklemiyor olacak ki öksürmeye başladı. "Neden soruyorsun bunu?"
"Merak ettim"
"Etme" omzumdan tutmuş ilertletmeye başlamıştı. "Hani temas etmeyecektin" ellerini anında indirdi. "Sen öyle her dediğime inanma diyince- özür dilerim yapmam bir daha" güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cimcime
Chick-Lit054***: sana kendimi açıklayamam belki 054***: duygularımı da anlatamam 054***: öyle süslü püslü laflar da edemem 054***: ama burdayım 054***: ve olmaması gereken bir şey oldu 054***: galiba ben sana aşık oldum 054***: Cimcime... Bu konuşma ileri za...