Dinçer Yılmaz'dan
Aley'in çıkması için Gece'lerin bahçesindeki sandalyede oturuyordum. Bir elimde yanan sigaram diğer elimde ise telefonum vardı. İnstagram'dan Gece'nin olmayan fotoğraflarına bakıyordum. Yüzü gözüken doğru dürüst fotoğrafı yoktu.
Hayatını anonim gibi yaşıyordu resmen.
Derin nefes alıp reelslere girdim. Kafam o kadar onunla doluydu ki gram hiçbir şey izleyesim yoktu.
Telefonu kapatıp sigara dumanını çektim derince içime. Gözlerimi kapattım.
Gözümde yine onun yüzü...
Ah...
Birkaç dakika önce Bulut içeri girmişti. Ve şimdi kahkaha sesleri geliyordu kapıdan.
Aniden kapı açılmış ve Gece gülerek çıkmıştı asalarıyla. Gözlerim anında gülüşüne takılırken gülümsediğimin farkında bile değildim.
"Abim-hahahahha-abim bayıldı da onu bi kaldırıversene" kaşlarım şaşkınlıkla kalkarken alaycı tebessümüm dudağımda vuku bulmuştu bile.
"Noldu da?" Sigarayı küllüğe söndürüp onun peşinden içeri girdim. Bana cevap vermek yerine göstermeyi tercih etmişti.
"Abin seni sevdiğimi öğrendi Hilal" kafamı çevirdiğimde gördüğüm kişi Hilal'in abisi miydi?
Vay amk adamdaki karizmaya bak.
Kız olsam verirdim amk KSNNXNSNXNSMCMWL
"Bu kim?" Bana bakarak sorduğu soruya gülümseyip elimi uzattım. "Dinçer Yılmaz. Ailenin toplu arkadaşıyım. Bu yerde yatan salağın da ömürlük arkadaşı" elimle Bulut'u göstermiş ve gülmüştüm. O da gülmüştü.
"Yakışıklı çocukmuşsun" bana ettiği iltifatla elimi göğsüme koyup yandan Gece'ye baktım. Ne var dercesine kafasını sallamıştı. Gökgürültülü Gece'm benim.
"Sende çok iyisin maşallah abi" benden büyük duruyordu. Abi dememde sakınca yoktu bence. "Eyvallah. Asrın Ben de" elimi sımsıkı tutmuş ve sallamıştı.
Bunun elinden hiçbir kız kurtulamaz amk.
Bir de bana derler.
Heyt yavrum heyt
"Ya burda Bulut baygın siz tanışıyor musunuz gerçekten?" Hilal'in abi dememesiyle şaşkınlıkla yüzüne baktım.
Gece gör bak gör. Böyle. Öğren azcık.
"Bir şeyim yok ya" Bulut'un doğrulmasıyla güldüm. Salak ya.
Hiç Gece'ye çekmemiş gevşek.
Yok olmadı böyle. Gece abisine çekmemiş.
"Benim kardeşim nerde la?" Bulut'a bakıp söylediğim şeye Bulut omzunu silkti. "Yukarda hazırlanıyor" Gece cevaplamış bende ona bakmıştım. O gözler biraz daha gezinse bende keşke.
"Gel koçum gel" Bulut'un elinden tutup kaldırdım onu. Salak çocuk ya valla salak.
Omzunun altına girip Bulut'un odasına kadar götürüp kapıyı açan Gece ile içeri girdim. Beni karşılayan o kokuyla saniyelik gözümü kapatmıştım.
Parfümünün teniyle uyumu nasıl bu kadar güzel kokabilirdi...
"Camı açayım ben. Hep parfüm kokmuş. Kusura bakmayın" ben ve Bulut'a karşı konuşmasıyla bizden onay bile almayıp asalarını bırakıp uzanmaya çalıştı.
"Dur" Bulut'u yatağa bırakıp Gece'yi belinden tutup üstünden uzanıp camı açtım. "Bacağına dikkat et Cimcime" kafasının üstünden bana bakan yüzüne baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cimcime
ChickLit054***: sana kendimi açıklayamam belki 054***: duygularımı da anlatamam 054***: öyle süslü püslü laflar da edemem 054***: ama burdayım 054***: ve olmaması gereken bir şey oldu 054***: galiba ben sana aşık oldum 054***: Cimcime... Bu konuşma ileri za...