En azından forma güzelÜstüne giydiği formanın kravatını da taktıktan sonra son kez aynanın karşısına geçmişti. Gri pileli etek beyaz bir gömlek gömleğin üstüne kırmızı renk bir kravat ve kış mevsimi olduğu için okulun süveteri vardı lacivert renkte. Siyah okul ceketini de giydikten sonra onun üstüne de oversize siyah deri ceketini giymişti.
Çantasını sırtına alarak daire kapısına ilerlemişti. Ayakkabılıktan siyah botlarını da çıkarıp ayağına giydiğinde işte hazırdı. Okulun ilk günü olduğu için böyle giyinmişti ama yarın kesinlikle okul kıyafetine komple uyacağını düşünmüyordu.
Daire kapısını açtığı esnada karşı komşusu da kapısını açmıştı.
"Oha" çocuğun verdiği tepkiyi umursamayarak kapısını kilitleyip asansörün önüne ilerlemişti.
"Hey! Bende bineceğim!" Grupta vardı bu çocuk...neydi ismi? Bo...bakuto? Hayır, Bokuto! Evet! Asansör durduğu gibi içeri adımlamıştı ki içeride üç kişi daha vardı.
"Hey! Yeni komşumuz! Günaydın!" Sarı saçlı olan konuştuğunda yanında ki gri saçlı olan sadece elini kaldırmıştı.
"Oh..Hina günaydın" dün kapısına gelen çocukta ona seslendiğinde bir günaydın mırıldanarak asansörün köşesine geçmişti.
"Hey! Hey! Hey! Haftanın ilk günü!"
"Bokuto senin sikim sonik planlarına uymayacağım. Hep başımız derde giriyor amk" Sarı saçlı tekrar konuştuğunda Bokuto gurur duyar gibi gülümsemişti.
"Farkımız" asansör bir alt katta durduğunda üç kişi daha binmek için bekliyordu.
"Bokuto sen merdivenden in asansörde yer yok" Oikawa galiba ismi? Çocuğun bakışları kendisine döndüğünde yüzüne geniş bir gülümseme yayılmıştı.
"Hina-chan! Sende buradaymışsın! Günaydın!" Çocuğun çapkın ifadesine gözlerini devirdiğinde ikizlerden sarışın olanın gülmemek için kendisini zor tuttuğunu fark etmişti.
"Daha dün temizledim! Orospu çocukları" yüzünde maskesi ile sinirle konuşan saçı bukleli oğlana dönmüştü bakışları. Dün asansörde karşılaşmışlardı ve onu temizlikçi zannetmişti...
"Seni dün temizlikçi sanmıştım elinde o kadar malzeme ile görünce..." sarışın oğlan büyük bir kahkaha patlattığında Kuroo da kafasını asansör aynasına yaslayıp gülmesini bastırmıştı.
"Yeni komşumuza hemen espri anlayışınızı öğretmişsiniz" bukleli çocuk bıkkınca konuşurken asansör de çoktan birinci kata gelmişti.
Belli etmesede hepsini ufaktan süzmüştü Hina, maalesef hepsi ile aynı okul formasını paylaşıyordu. Burası zaten öğrenci binası gibi bir şeydi hepsi son sınıf olmalıydı. Alt katta da bir kaç kişiyi farkettiğinde hızlıca binadan ayrılmıştı.
Onlarla okula gidecek değildi ya? Arkasından sarışın ikiz nereye diye bağırmıştı ama Hina duymamazlıktan gelerek okul yoluna ilerlemeye devam etmişti. Eğer şanslıysa onlardan biri ile aynı sınıfa düşmek istemiyordu.
Tamam bir zararları yoktu ama çok konuşuyorlardı, çok gülüyorlardı ve götleri yerinde durmuyordu hiçbirinin.
________
Şansımı sikeyim...gerçekten şansımı sikeyim
Hina...onlardan biriyle bile aynı sınıfta olmak istemiyordu ama neredeyse yarısı ile aynı sınıftaydı.
"Evet canım nereden gelmiştin?" Hocanın sorusu ile bakışlarını hocadan çekip sınıfa çevirmişti.
"Miyagi'den geliyorum. İsmim Hina, müzik severim" hocaya resmen bu kadar yeterli bakışı attığında hoca da boş bir yere geçmesini söylemişti. Bakışları hemen en arkada ki cam köşesine takıldığında gibi adımlarını oraya yöneltip oturtmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bina Kuroo Tetsurō
FanficYeni bir binaya taşınan Hina gelecekte ki sevgilisi ve en yakın arkadaş olacağı kişilerden başta çokta haz etmez.