HARİKAYDIN, KELİMENİN TAM ANLAMIYLA HEMDE***
"Siktiğimin voleybolu!" Önünde ki taşa bir tekme savurduğunda pekte istediği gibi gitmedi, yağmur yağdığı için ıslak zeminde ayağının kayarak yere düşmesini sağlamıştı.
"SİKECEĞİM ŞİMDİ!" Sinirle yerinden kalktığında yanda ki bakkaldan çıkan hocayı farketmemişti.
"Hina? Burada ne yapıyorsun?" Sıçtım.
"Ben menajerlik yapacağımı zannetmiyorum" hocaya bakmadan konuştuğunda ilerleyecekti ki hoca kolundan tutmuştu.
"Saçmalama! Tahmin edeyim Daishō ile anlaşamadın, onun yüzünden notların düşük olmasın hadi gel" yani bir bakıma haklıydı anlık gaza gelerek bırakmıştı. Olsun biraz daha yalvarsınlar.
"Üstüm çamur oldu bugün eve gideceğim" hoca kabul etmesine karşı derin bir nefesini verdiğinde ona şemsiye vererek uzaklaşmıştı.
"Tamam...en azından şemsiyem var artık" o Daishō denen piç yüzünden sosyal puanı sıfır girilemezdi. Tamam o an orada durup çocukla kavga edebilirdi ama durmak istememişti.
Diğerlerinin de bir şey demesini beklemişti.
Kafasını hızlıca iki yana salladığında koşar adım eve gidiyordu. Bina boştayken istediği kadar gitar çalabilirdi.
Çok bir zaman geçmeden binaya girdiğinde şemsiyeyi kapatarak asansöre binip beşinci katı tuşlamıştı. Dünde gitar çalmamıştı eğer ara verirse yarışmalardan elenirdi ve dayısının gözünden düşerdi.
Asansörden indiğinde hızlıca anahtarı çantasında bulup kapıyı açmıştı. Şemsiyeyi kapının yanında ki şemsiyeliğe yerleştirdikten sonra odasına giderek temiz kıyafetler ile üstündeki pis kıyafetlerin yerini değiştirmişti.
Gitarların olduğu odaya gittiğinde fişi taktıktan sonra parmaklarında ki yara bantlarını çıkarmıştı. Tamaaam şimdi hazırdı.
Elektro gitarını eline alarak bir kaç saniye gözlerini kapatmıştı. Daha sonrada parmakları önce narince ve yavaşça gitar telinde gezinirken ritme iyicene alıştıktan sonra hareketlerini hızlandırmıştı.
Belkide sert çaldığı için eli yara bere içinde kalıyordu ama oda böyle çalabiliyordu. Çaldığı şarkı bittiği gibi ara vermeden yaklaşık üç buçuk saat daha çalmıştı.
En azından parmakları bugün biraz daha geç kanamıştı. Gitarın fişini çektikten sonra odadaki armut koltuğa bırakmıştı kendisini.
Cebinde ki telefonu çıkartarak interneti açtığında bildirimler hızlıca düşmüştü ekrana. Önce uzun zamandır girmediği gruba tıklamıştı.
HOŞGELDİN adlı gruptan +9 yeni mesaj
Atsumu:
-HİNA ERİŞTE YEMEĞE GİDECEĞİZ SENDE GEL!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bina Kuroo Tetsurō
FanficYeni bir binaya taşınan Hina gelecekte ki sevgilisi ve en yakın arkadaş olacağı kişilerden başta çokta haz etmez.