Ellerini çek, Kinota
____________________________________
Yani...tören. Oldukça sıkıcıydı, şaşırtıcı mı? Kesinlikle hayır. Hina, okullar açıldıktan üç ay sonra gelmişti Nekoma'ya. Nekoma da resim yarışmasında birinci olduğu için bugün ufak bir tören, kutlama tarzı bir şey yapacaklardı.
"Açlıktan baygınlık geçireceğim" Atsumu, yanında ki Sakusa'ya yaslanarak mızmızlandığında Sakusa kendisine yaslanan çocuğu ittirip sinirle söylenmişti.
"Tch! Üzerin pis, sabahtan beri yerlere oturuyordun" üstünü silkeledikten sonra Hina bıkkınlıkla nefesini vermişti.
Hava oldukça sıcaktı ve kaç saattir şu aptal müdürün konuşmalarını dinliyorlardı.
"Emin olduğum tek bir şey var! Önümüzde ki voleybol maçlarının hepsini kazanacağız! Ben Nekoma'ya güveniyorum!" Müdür konuyu aniden voleybol takımına çektiğinde Hina adamın saçma cümlelerine kahkaha atmak için Atsumu'lara dönmüştü...
Ama onlar oldukça gaza gelmiş bağırarak kendilerini gösteriyorlardı.
Yani...Atsumu, Bokuto , Kageyama... Tsukishima ne kadar rezil olduğunu dile dökerken Kuroo dizlerinin üstüne çökmüş kahkaha atıyordu.
En azından müdürün saçma cümleleri bir tek Hina'ya komik gelmemişti.
.......
O iğrenç konuşmanın ardından sonunda sınıflara gelmişlerdi hatta üstüne iki ders de matematik işlemişlerdi.
Şu an tenefüste oldukları için sınıf boş sayılırdı. Kuroo ve Atsumu kantine çağırmıştı ama aç olmadığı için kabul etmemişti.
Önünde ki boş sayfaya canı sıkıldığı için notaları yazarken defterin üstünde gölge oluşması ile kafasını kaldırıp gölge oluşturan kişiye bakmıştı.
Kinota, aptal herif
Kinota önünde ki defteri alarak yazdığı notaları okumaya başladığında sırasından kalkarak defteri hızlıca almıştı elinden.
"Senin olmayan şeylere dokunmadan önce izin almalısın" defterin kapağını kapatıp masasına koyduğunda sınıftan çıkmak için hareketlenmişti ki bileğinden tutulması ile sinirle arkasını dönüp bileğini çekmişti.
"O iğrenç elini değdirme bana" Kinota sırıtmasına engel olmayarak hafifçe kızın suratına eğilmişti.
"Gitar mı çalıyorsun?...Ezik?" Bu gerizekalının bildiği tem kelime ezik olmalıydı.
"Kelime dağarcığın çok genişmiş Kinota" uyuzluk istiyordu, bunu yeterince belli etmişti.
Hina'nın omzundan hafifçe ittirdiğinde Hina kıstığı gözlerini iyicene kısmıştı, tamam sakin kalmalıydı. Disiplin ile uğraşmak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bina Kuroo Tetsurō
FanfictionYeni bir binaya taşınan Hina gelecekte ki sevgilisi ve en yakın arkadaş olacağı kişilerden başta çokta haz etmez.