Menajer

66 8 25
                                    

Kuroo Tetsurō

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kuroo Tetsurō

Sen bencilsin, sadece kendini
düşünüyorsun

__________________________

"Lütfen kızım!" Sakin kalmaya çalışsa bile karşısında ki hoca buna izin vermiyordu.

"Hocam!" Sesinin fazla çıkması ile sesinin ayarını kısarak tekrardan söze girmişti. "Hocam...benim voleybol ile ilgim yok, müzikle ilg.

"Bu okulda müzik kulübü yok" duyduğu cümle ile kaşlarını çattığında hoca da gözlüklerini düzeltmişti.

"Nasıl yok?" Eğer müzik yoksa ne sikime yarıyordu bu siktiğimin binası? Diye söylemek istedi ama kendisine engel oldu.

"İlgi görmedi, o yüzden menajerliği seç yoksa sosyal puanın 0 girilecek. Senin için diyorum bende" hoca bir bakıma mantıklı konuşuyordu. Gidip de saçma sapan kulüplere katılacağına erkek voleybol menajeri olabilirdi.

Hocaya kafasını salladığında hoca dua eder gibi ellerini gökyüzüne kaldırmıştı.

"Tanrı seni gönderdi Hina!" Belge doldurmak için önünde ki belgeye imzasını atmıştı. Diğer şeyleri de hallettikten sonra rehberlik odasından çıkarak voleybol spor odasına yöneltmişti adımlarını.

İçeriye girmeden dışarıdan bir süzmüştü ki içeridekileri görmesi ile sinirle gözlerini yummuştu.

SİKTİĞİMİN KOMŞULARI! Hepsi mi voleybolcu olur amk

İstemeye istemeye içeriye girdiğinde onu gören diğerleri de hızlıca Hina'nın yanına koşmuştu.

"Hey! Hey! Hey! Menajerimiz komşumuz Hina!" Bokuto heyecanla zıplarken Atsumu da ona katılmıştı.

"Hoşgeldin Hina" kendisine gülümseyerek bakan Kuroo'ya kafasını sallamak ile yetinmişti.

"Ne o? Diğerleri nerede?" Hina etrafına bakınsa bile diğer çok sevdiği komşularını görememişti.

"He o salaklar mı dur şimdi Sakusa hemen özetlesin" Sakusa Atsumu'ya önce göz devirmiş ardından da maskesini indirip açıklamaya başlamıştı.

"Akaashi ve İwa bilim kulübünde mal mal deneyler yapıyorlar. Oikawa ve Tsukishima basketbol kulübünde Oikawa kaptan. Osamu gerizekalısı resim kulübünde. Kenma da bilgisayar mı yazılım mı ne onun eğitimi gibi bir şey. Bizde voleybol kulübündeyiz işte" Sakusa uzun cümlesinden sonra derin bir nefes almış ardından Atsumu'ya dönmüştü.

"Piç! Kendi ağzın yok muydu?" Hina ise anladığını belirten bir şekilde kafasını sallamıştı ki aklına takılan bir diğer soruyu da Bokuto'ya bakarak sormuştu.

"Kaptan...kim?" Atsumu kollarını göğsünde birleştirip memnun olmayan bir şekilde Kuroo'yu işaret etmişti.

"Kaptanımız kendisi olur, horoz kafalı" çocuğun lakabına önce gülse de Kuroo'nun sinirli bakışlarını üstünde hissedebiliyordu. Boğazını temizleyip sahada adımlarını gezdirirken konuşmuştu.

Yeni Bina Kuroo TetsurōHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin