Pizza

53 11 29
                                    

Bundan sonra ailen benim!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Bundan sonra ailen benim!

***

Diğerleri salona yöneldiğinde Hina da banyoya giderek yara bantlarını takıp salona yönelmişti ki kapının çalması ile adımları daire kapısını bulmuştu.

Gelenin kurye olduğunu gördüğünde cüzdanını almak için içeriye gidecekken omuzundaki bir el buna engel olarak kendisini kapı eşiğinde tutmasını sağlamıştı. "Borcumuz ne kadardı?" Kurye elinde ki pos cihazına bilgileri aktardıktan sonra Kuroo'ya dönmüştü.

"İki bin yen" Hina hafifçe gözlerini büyüttüğünde Kuroo da pos cihazına kartını okutarak kuryenin elinde ki poşetleri almıştı. Hina da kapıyı kapatarak Kuroo'nun peşinden ilerlemişti.

"Pahalıydı, yarı yarıya yapabilirdik" normalde kendisi de para hesabı yapmazdı ama bir öğrenciye göre pahalı bir şeydi ve Kuroo tek başına ödemişti.

"Yarın da başkası öder, sırasıyla" pizza kutularını poşetten çıkardığında salondaki Atsumu karşısında ki ikiliye bakarak bağırmıştı.

"Açlıktan öleceğiz! Hadisenize!" Kuroo göz devirdiğinde Hina da ona eşlik etmişti. Büyük ihtimalle herkese bir adet büyük boy pizza söylemişlerdi, yaklaşık on üç kutu pizza...

Üç pizza kutusunu kucağına alarak salona yöneldiğinde Kuroo kızın elinde ki "üç" adet kutuya bakarak kıkırdamıştı. "Hadi ama! Onlarıda ben götürürüm zahmet etme!" Hina ise omzunu silkerek elinde ki kutulardan birini kendi önüne diğer ikisinide hemen yanında yerde oturan İwa ve Akaashi'ye uzatmıştı.

"Teşekkürler Hina-san"

"Rica ederim" o esnada Kuroo da salona giriş yaparak herkesin kucağına pizza kutusunu koymuştu.

"İşte cennetin kokusu" Atsumu pizzayı koklayıp yedikten sonra onların aksine masada oturarak pizzasını yiyen Sakusa oğlana orta parmağını göstermişti.

"Cennetin kokusu ferahlıktır gerzek, baharat kokusu değildir"

"Yine başladı deterjan adam" Atsumu kendi esprisine kıkırdadığında Hina boşluğuna gelmiş olacaktı ki içtiği kola boğazına kaçmıştı.

"Tanrım..." tekrar kendine gelerek bacaklarını bağdaş yaparak oturmuştu, Bokuto üst üste iki dilimi koyarak ısırdığında Kuroo da pizzasını yarılamıştı.

Şu an en az yiyen aralarında; Akaashi, Kenma, Tsukishima ve Hina.

"Kenma o pizzanın yarısı bitecek" Kuroo'nun itaatkar cümlesi üzerine Kenma bir şey dememişti, en azından yarısı diyerek kendisini avutmuştu.

Tsukishima da üç dilim kaldığında kutuyu ortada ki sehpaya koymuştu ki Bokuto ve Kageyama yemeğe başlamıştı.

"Doydum sanırım" Yani neredeyse 1,5 kutu yemişti Atsumu, sanırım diyordu...

Yeni Bina Kuroo TetsurōHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin