<~>Sarhoş. Herkes...felaket ve rezil şekilde...
Son sınıfların hepsi sarhoş olmuştu resmen. Bizimkilerden de bir kaç kişi hariç kalanı zil zurna sarhoş olmuştu.
Bende ayık değildim, inkar etmiyorum ama kafam az bir şey daha yerinde sayılırdı.
Atsumu ve Bokuto sızmıştı, bar sandalyelerinin orada. Suna, Osamu ve Oikawa çok kötü sarhoştu hatta Atsumu ve Bokuto'ya göre daha da beter içmişlerdi ama hala sızmamışlardı deli gibi dans ediyorlardı.
Sakusa bir kaç kadeh içmişti oda bizim zorumuzla. Akaashi, İwa, Kenma, Tsukishima da Sakusa gibi bir kaç kadeh içmiş teras kısmına gitmişlerdi.
Kuroo durmadan içmişti, her ne kadar sızmaması için engel olmaya çalışsam bile çokta siklememişti bende salmıştım.
Masada bir tek Kuroo ben ve bir kaç kişi daha vardı. Yeni bir içki denemek için masadan kalktığımda Kuroo fark etmemişti bile, boş gözler ile karşısında ki kalabalığı seyrediyordu.
Bar sandalyelerinin birine oturarak sol bacağımı sağ bacağımın üstüne atmıştım. Barmen bir çocuk elinde ki havlu ile ellerini sildikten sonra bana dönmüştü.
Kırmızı dik saçları ve büyük gözleri ile çok neşeli birine benziyordu. Kulağında sayısız küpe ve boynunda oldukça büyük bir dövme vardı ama o kadar karışıktı ki ne olduğunu anlayamamıştım bile.
"Ne istersin?"
"Bilmem...güzel bir şeyler hazırlasana" ufak bir gülüş sunduktan sonra kafasını sallamıştı.
"Tamamdır! Bende!" İçkiyi hazırlamaya gittiğinde saçımı düzeltmek için elimi saçıma atacaktım ki biri benden önce davranmıştı.
Arkamı döndüğümde daha önce hiç görmediğim biriyle karşılaşmam kafamı karıştırmıştı...sarhoştum işte salak gibi.
"Selam...hanımefendi" sallana sallana yanımda ki sandalyeye oturduğunda duymamazlıktan gelerek önüme dönmüştüm ki belimden tutarak hızlıca kendisine çekmişti.
"Sana söyled-"
Ben ne olduğunu anlayamadan Kuroo adamın kolunu sertçe çekerek adamı yere ittirmişti.
"Orospu Çocuğu!"
"Kuroo!"
İki güvenlik gelerek adamın kollarına girip onu oradan uzaklaştırdığında Kuroo bir şey demeden yanıma oturmuştu.
O esnada Barmen de içeceğimi vererek gözden kaybolmuştu tekrardan.
"İyi misin?" Ayık mıydı? Kafamı ona çevirerek hafifçe sallamıştım. Bardakta ki içecekten bir kaç yudum aldıktan sonra geri masaya bırakmıştım, lezzetliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bina Kuroo Tetsurō
Fiksi PenggemarYeni bir binaya taşınan Hina gelecekte ki sevgilisi ve en yakın arkadaş olacağı kişilerden başta çokta haz etmez.