<~>1 ay sonra
Aradan oldukça fazla bir zaman geçti diyebilirdik. Şu an istediğim hareketleri rahat bir şekilde yapabiliyordum, sıkıntı kalmamıştı. Okula tekrardan hepimiz devam etmiştik. Kinota ve arkadaşları karşıma 2-3 kez çıkmıştı onda da hiçbir şey demeden ayrılmışlardı yanımızdan.
Kuroo ile ilişkimiz güzeldi...zaten hayatımda ki tek güze şey diyebilirdim Atsumu'ları saymazsam. Akşam son sınıflar anlaşmıştı bara gidilecekti.
Atsumu ve Bokuto hepimizin adına sayı vermişti, eğlenmemiz lazım diye. O yüzden gidecektik. Atsumu demişken, hala her gün o erişteciye gidiyorduk! Bir gün bile yemeden geçmiyorduk önünden.
Bugün cumartesi olduğu için hepimiz evde akşam ki bar için hazırlanıyordu. Bazıları traşa bile gitmişti.
"Ne zamandır kız görmüyorum" tarzında cümleler kurmuşlardı.
Elbise almamıştım, zaten bara gidiyorduk ve boşuna masrafa gerek yoktu. Elimdeki elbiselerden birini giyecektim.
Duştan çıktığımda hızlı adımlarla odama girmiştim, zamanım çok kalmamıştı. Makyaj masama oturduktan sonra eski beyaz renginde ki çekmecemden kurutma makinesini çıkararak prize fişini takmıştım.
Saçlarımı kurutmam neredeyse yarım saatimi almış gibiydi, belime yakın uzunlukta olan saçlarım ve uzamış kahküllerim perişan halde diyebilirdik. Her ne kadar saçımı kesmek istesem bile kesmeyecektim, ne de olsa bir sözüm vardı...
<~>
Flashback
"Uzun saçların ile çok güzelsin Hina, sakın saçlarını kesme tamam mı?" Utanarak kafasını sallamıştı küçük Hina.
Babasından her ne kadar sevgi ve ilgi görmese bile dayısı yeterince karşılıyordu.
"Kesmem, söz!" Gojo, ufak bir kıkırdama sunduktan sonra Hina'nın saçlarını karıştırmıştı.
Flashback sonu
<~>
Düşüncelerimi bir kenara ayırarak bu sefer ikinci çekmecemde ki saç düzleştiricisini çıkarmıştım. Saçlarımı önce güzelce tarayıp ardından düzleştirmeye başladım.
Bir saatin sonunda saçlarım hazırdı. Uçlarını kıvırarak bukle tarzı şekil vermiştim. Perçemlerime de şekil vererek geriye atmıştım. Telefonu elime alarak saate baktığımda daha neredeyse yarım saatim vardı, yeterdi.
Ağır bir makyaj yapmak istememiştim. Kapatıcı, pudra ,rimel üçlüsünden sonra gözlerime eyeliner çekerek dudaklarıma da koyu kırmızı bir tint sürerek masadan hızlıca kalkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bina Kuroo Tetsurō
FanfictionYeni bir binaya taşınan Hina gelecekte ki sevgilisi ve en yakın arkadaş olacağı kişilerden başta çokta haz etmez.