"Seni merak ettim"<~>
"Şimdi neye bineceğiz?" Kuroo elleri cebinde konuştuğu esnada Atsumu büyük bir sırıtışı yüzüne yerleştirerek yanlarına gelmişti.
"Hız treni tabikide!" Bokuto da hak verdiğini belli ederek kıkırdamıştı.
"Gondoldan sonra siksen binmem" Sakusa arkadaki bankın her ne kadar pis olduğunu bilse bile umursamadan oturmuştu.
"Omi! Mızıkçılık yok!" Atsumu, Sakusa'yı ikna etmeye çalışırken Hine'nın gözü atış poligonuna takılmıştı.
"İstersen gidebiliriz" kulağının dibinde ki fısıldama ile yerinden sıçradığında Kuroo büyük bir kahkaha bırakmıştı ortaya.
"Bilmem...hız treni diyorlar"
"Boşver o salakları gel benimle" Kuroo, Hina'nın bileğinden tutarak atış poligonuna doğru götürdüğünde Hina sesini çıkarmadan çocuğun bileğinden tutmasına izin vermişti.
"Merhabalar, atış için üç adet top alabilir miyiz?" Görevli kafasını sallayarak tezgahın üstüne üçer tane top bıraktığında Kuroo topları Hina'ya uzatmıştı.
"Ben...mi? Hayır sen oyna!" Yüzünde ki içten gülümsemeyi silmeden topları yine uzatmıştı kıza doğru.
"Hadi Hina, mızıkçılık yapma" bir şey demeden toplardan birini almıştı. Hedefi olan oyuncağa doğru attığında başarısız olmuştu. Diğer topu attığında ondada başarısız olmuştu.
"Oyuncak yamuk!" Hina'nın mızmızlanmasına Kuroo kıkırdadıktan sonra kalan son topu Hina'nın eline yerleştirmişti.
"Bak, sana yardım edeceğim" Hina'nın topu tutan elinden tuttuğunda nefesini seslice vererek kızın boynuna çarpmasını sağlamıştı. Hina umursamamaya çalışarak önünde ki hedefe odaklanmıştı.
Kuroo, Hina'nın elini geriye doğru çekerek hedefi ortalamıştı, elini tekrar ileriye ittirdiğinde Hina topu atmış, topta hedefi tam ortadan vurarak düşmesini sağlamıştı.
"KAZANDIK!" Aynı küçük bir kız çocuğu gibi yerinden zıpladığında Kuroo kızın bu haline gülümsemişti.
"İşte hediyeniz" görevli oyuncak fil peluşunu Hina'ya uzattığında Hina oyuncağı almıştı.
"İlk defa peluş bir oyuncağım oldu" yüzünde ki büyük gülümseme ile oyuncağa bakmaya devam ederken Kuroo kızın cümlesine şaşırmıştı.
İlk defa?
"Hadi gidelim" Hina elinde ki peluş ile önden yürümeye başladığında Kuroo da hemen arkasından adımlarını atıyordu.
"Onlar hız trenine binmiş galiba..." etrafına bakınsa bile görememişti çünkü. Kuroo da etrafta gezinen bakışlarını önünde ki kendisinden biraz kısa olan kıza çevirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bina Kuroo Tetsurō
FanfictionYeni bir binaya taşınan Hina gelecekte ki sevgilisi ve en yakın arkadaş olacağı kişilerden başta çokta haz etmez.