İstenmeyen

46 9 15
                                    

Haddin olmayan cümleler kurma, burada istenmeyen tek kişi sensin!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Haddin olmayan cümleler kurma, burada istenmeyen tek kişi sensin!

___________________________________

Düne göre oldukça daha iyiydi, üşüttüm diye düşünüp kendisini öyle avutuyordu. Çoktan kurumuş okul kıyafetlerini üstüne giyerek daire kapısına doğru ilerlemişti.

Botlarını da ayağına giydiğinde binada garip bir sessizlik vardı.

Geç mi kalmıştı?

Çok geçmedi....belki sadece kırk saniye. Elini kapı kulpuna atması ile binada bağırtılar başlamıştı. Kapısını açarak evden çıktığında karşı komşusu Bokuto'nun hala çıkmadığını fark etmişti.

Normalde umursamazdı ama sonuçta dün de Bokuto onun geç kalmasını engellemişti.

Elini yumruk yaparak kapıya bir kaç kez vurmuştu, arkasını dönerek asansöre ilerlediğinde kapıyı hızlıca açan nefes nefese kalmış Bokuto ile karşılaşmıştı.

"Hey! Hey! Hey! Geç kalmamamı sağladın! Beş dakikaya geliyorum bekle!" Bokuto tekrardan içeriye girdiğinde Hina asansöre binmişti bile.

Kafası dün ki olayla ilgili karışık ve çok doluydu, diğerleri ile kakara kikiri yaparsa kafası dağılır ve düzgün düşünemeyebilirdi.

Asansör birinci katta durduğunda inmişti, asansörün tekrardan altıncı kata çıktığını fark ettiğinde umursamadan binadan ayrılmıştı. Ona gizliden mesaj atan kişiyi hızlıca bulup polise teslim etmeliydi, polislerde işini çok düzgün yapıyor değildi aslında.

Belkide kendim halledebilirim, onu öldürebilirim

"Tch! Saçmalama Hina!" Ona garipçe bakan bir kaç göz sesli konuştuğunun göstergesiydi. Gözlerini devirerek otobüs durağına ilerlemişti.

Telefonunu çıkartıp gizliden mesaj atan kişiye bakmıştı, sürekli başka bir numarayı tercih ediyordu ama numara yine de gizli oluyordu, garip.

Dayısının katili oydu zaten, ona mesaj atan kişi. Kinota dün kendisine seni bekliyordum gibisinden bir cümle kurmuştu.

Çocuk çok zeki birine benzemiyordu, belki zorbalamak amacı ile senin gibi birini bekliyordum tarzında dediyse? Ugh! Oldukça uğraştırıcı.

Otobüs geldiğinde otobüse binecekti ki otobüse doğru koşan grup, komşularından başka kimse değildi.

Aynı anda çığlık atmak, koşmak ve yanında ki kişiye sataşmak. Tamam, takdir edilecisi bir hareketti.

Çarpmaktan son anda kurtulup otobüse binerek kartını okutmuştu ki arkasında ki gürültüye şoför de bağırmıştı.

"GERİZEKALI! İLK BEN BİNECEĞİM!" Atsumu bağırmaya devam ederken Sakusa, Atsumu'nun yakasını aynı bir kedi misali tutup hafifçe havaya kaldırıp arkasına koymuştu. Atsumu şaşırıp tepki veremese de yere indiği an Sakusa'ya etmediği küfür kalmamıştı...

Yeni Bina Kuroo TetsurōHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin