Yumruk

44 10 18
                                    

Bu elinle mi çalıyorsun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu elinle mi çalıyorsun?

<~>

"Ben geldim" yağmurdan ıslanan montundan su damlaları akmaya devam ederken montunu çıkartarak kapının girişinde ki askılığa asmıştı. "Geç geldin, nerelerdeydin?" Babasının sorusunu duymazdan gelerek odasına yönelmişti ki kolundan tutulması ile başarısız olmuştu.

"Cevap ver bana! Sana bir şey sordum!" Kolunda ki acıyı umursamadan sert bakışlarını babasına çevirerek kaşlarını çatmıştı.

"Sana hesap vermek zorunda değilim! Çek şu pis ellerini!" Yanağında hissettiği büyük acı, canını oldukça acıtmış olacaktı ki yüzünü buruşturmuştu. Baba bile demek istemeyeceği adam ellerini kızın yakasına götürerek sertçe arkadaki duvara ittirdiğinde Hina sırtının acımasını umursamadan sert bakışlarını babasına göndermeye devam etmişti.

"BANA ÖYLE BAKMA!" Sadece kendisini küçük düşürmemeye çalışıyordu, babası delirmiş gibi bağırıp çağırmaya devam ederken Hina güçsüz kollarına rağmen babasını göğüsünden ittirmeye çalıştı, nafile.

Adam Hina'yı duvardan çekip koridorun ortasına ittirdiğinde suratına en sert yumruğunu göndermişti. Yumruğun ardından sol tarafa yığıldığında ağzında ki metalik tad ile yüzünü buruşturmuştu.

Bu yumruk canını acıtmıştı. Adam elini tekrar havaya kaldırdığı esnada Hina kollarını yüzüne siper ederek gözlerini de sıkıca yummuştu, ama o yumruk hiç gelmedi.

Kollarını yavaşça yüzünden çektiğinde gözlerini yavaşça aralamıştı. Dayısını görmesi ile gözleri parladığında Gojo adamın elini çekerek yere iterek düşmesini sağlamıştı.

"Hina!" Yere eğilerek Hina'nın yanına çöktüğünde kızın dudağında ki kanı farketmesi sol gözünün sinirle seğirmesini sağlamıştı.

"Yapma.." çaresizce çıkan sesine Gojo tebessüm etmişti. Hina'nın koluna girerek onu yerden kaldırdığında Shadis de sinirle Gojo'ya bakarak salona ilerlemişti.

"Canın çok acıyor mu?" Hayır anlamında kafasını salladığında Gojo, Hina'yı yatağına oturtarak banyoya ilerlemişti.

Çok geçmeden elinde ki ufak çanta ile yatağın ucuna oturarak çantadan batikonu çıkartarak diğer elinde ki pamuğa dökmüştü biraz. Pamuğu Hina'nın dudağına yaklaştırdığında Hina kafasınu çekmeden temizlemesine izin vermişti.

10 yaşında olmasına rağmen oldukça güçlü bir kızdı

Gojo pansumanı bitirdikten sonra Hina'nın dudağının kenarına üstünde papatya deseni olan yara bandını yapıştırmıştı.

"Hey! Bu çok çirkin, sade olanı taksaydın ya" Hina'nın mızmızlanması Gojo'nun kıkırdamasına sebep olmuştu.

"Bence bu papatyalı yara bandı güzel yüzünü daha da güzelleştirdi" dayısına bakarak gülümsediğinde anahtar sesi ile diğerlerinin geldiğini anlamıştı.

Yeni Bina Kuroo TetsurōHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin