Orospu çocuğu! Öldüreceğim onu!<~>
"Atsumu geçsin!" Parmağım ile Atsumu'yu işaret ettiğimde bana öldürücü bir bakış yollamıştı.
"Merak etme onun sınıfını bile değiştirmeyi düşünüyorum..."
"Hocam!" Atsumu inatlaşırken bende hocanın işaret ettiği yere oturmuştum. Evet hoca yerleri değiştirmişti! Atsumu yüzünden.
Beni en önün bir arkasına oturtmuştu, Atsumu'yu ise sınıfın diğer ucuna en öne oturtmuştu. Gözlerim Kuroo'yu takip ediyordu, hoca onu tam arkama oturttuğunda Atsumu kaşlarını çatmış bize bakıyordu. Daha sonra ağzını aralayarak konuşmaya başlamıştı, bende dudaklarını okuyordum.
"Ken-di-ni öl-müş-say" Orta parmağımı gösterdikten sonra keyifle önüme dönmüştüm. Kuroo'dan kopya çekecektim. Suna da önüme oturmuştu oda benden bakacaktı.
Hoca sınav kağıtlarını dağıttığında çözüyormuş gibi yapıp Kuroo'dan bir işaret bekliyordum. Yaklaşık on beş dakika sonra sırtımı kalem ile dürtmesi sırada dikleşmemi sağlamıştı. Hoca arkasını döndüğü gibi Kuroo ile kağıtları değiştirmiştik.
Ben isim kısmına kendi ismimi yazdığımda Suna da çapraz oturarak kağıtta yazanları kendi kağıdında geçiriyordu.
"Önüne dön Atsumu!" Kafamı hızlıca Atsumu'ya çevirdiğimde gülmemek için kendisini zor tutuyor gibiydi.
"Son on dakika!" Suna da geçirebildiği soruları geçirdikten sonra kafasını sıraya gömerek teneffüsü beklemeye başlamıştı.
Bir kaç dakika sonra arkamda ki Kuroo'nun derin bir nefes bıraktığını işittiğimde rahatlayarak yerimde kıpırdanmıştım. Zaten derste bitmişti herkes kağıdını hocaya veriyordu.
Hoca sınıftan ayrıldığı gibi Atsumu yüzünde ki geniş bir gülümseme ile yanımıza yaklaşmıştı.
"Abiniz 100 aldı" kaşlarımı kaldırarak ona döndüğümde kalçamı sıraya yaslayarak kollarımıda göğüsümde birleştirmiştim.
"O nasıl oldu?"
"Sakusa ile telefondan kopyalaştık" şimdi anlaşılmıştı, gülmemek için kendisini zor tuttuğuna göre Sakusa onun gülmesini sağlayacak şeyler atıyordu.
"Bende 100, Kuroo sağ olsun" Kuroo kolunu omzuma attığında Suna kafası ile Bokuto'yu işaret etmişti.
"Bu davar öldü mü ne oldu?" Bakışlarım sırada uzanmış bir şekilde duran Bokuto'ya kaydığında adımlarımızı oraya yöneltmiştik.
"Bokuto? Kimya sınavı götüne mi girdi ne oldu?" Suna, kolundan ittirdiğinde Bokuto'nun hızlıca sıradan kalkması hepimizin korkarak ufak bir çığlık atmasını sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bina Kuroo Tetsurō
FanfictionYeni bir binaya taşınan Hina gelecekte ki sevgilisi ve en yakın arkadaş olacağı kişilerden başta çokta haz etmez.