Lunapark

52 10 13
                                    

Sevdiğini bu kadar belli etme!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Sevdiğini bu kadar belli etme!

<~>

Bir ay sonra:

Bu bir ay içinde oldukça fazla şey olmuştu, aralarında ki en büyüğü ise Hina hepsiyle oldukça iyi anlaşıyordu hatta birbirlerinde bile kalıyorlardı.

Daishō koç yüzünden özür dilemiş Hina da tekrardan menajerliğe dönmüştü. Kinota ile bir kaç kez laf dalaşına girmişti ama ilerisi olmamıştı.

Kinota sürekli uğraşarak Hina'nın ceza almasına sebep oluyordu. Aklında bir planı yoktu ama Kinota'yı bir şekilde konuşturması lazımdı.

Bir ay sonra yarışma vardı, eğer bu yarışmayı kazanırsa üniversite sınavında düşük puan yapsa bile istediği bölümü okuyarak şarkıcı olabilirdi.

Natsu ile de anlaşıyorlardı ve ara sıra konuşuyorlardı. Daha doğrusu Natsu sürekli konu açıyordu Hina da cevaplıyordu.

En çok anlaştığı kişiler Atsumu, Bokuto, Akaashi, Oikawa, Kuroo, Suna , Osamu ve Sakusaydı. Tsukishima, Kageyama, Kenma, İwa biraz sessizlerdi ve okul dışında çokta bir araya gelemiyorlardı.

Kuroo en yakını olabilirdi, proje ödevlerini sürekli beraber yapıyorlardı ve Kuroo; Hina'yı, Tokyo'da gezintiye çıkartarak etrafı gezdiriyordu.

Atsumu yüzünden neredeyse her okul çıkışı aynı erişteciye gidip erişte yemek zorunda kalıyordu hepsi. Atsumu'nun favori mekanıydı ve her gün en az bir kere oradan erişte yiyordu.

"HADİSENE!" Atsumu'nun bağırması ile gözlerini devirmişti. Stres yaptırıyorlardı! Çantasını da koluna taktığı esnada koşar adım salonuna gitmişti.

"Nasıl olmuş?" Atsumu, Hina'yı süzdükten sonra sırıtmıştı. "Oldukça güzel olmuş!" Hina'nın yanına giderek yanağını sıktığında Hina oğlanın eline vurmuştu.

"Bokuto, Kuroo'nun evindeydi aradıklarında çıkarız" Hina da kafasını sallayarak tekli koltuğuna oturmuş telefonunu eline almıştı.

...

"Kuroo! Abartma piç!" Kuroo saçını son kez tarayarak aynanın karşısına geçtiğinde Bokuto yastığı fırlatmış olacaktı ki Kuroo yastığı havada yakalayarak geri Bokuto'ya fırlatmıştı.

"Hey! Saçımı bozacaksın!" Giydiği siyah polo yakanın iki düğmesini de açtıktan sonra masasında ki parfümünü alarak bir kaç kez sıkmıştı. Tekrar sıkacağı esnada Bokuto parfümü alarak Kuroo'dan uzaklaştırıp ağzını tişörtü ile kapattığı esnada konuşmuştu.

"Tanrım! Nefes alamıyorum!" Kuroo, çocuğun dramasına bir kaç saniye tepkisizce baktıktan sonra elinde ki parfümü alarak tekrardan sıkmıştı.

"Hina beğenecek seni abartma!" Gözlerini irileştirdiği esnada elinde ki parfümü masasına koyarak kafasını yavaşça soluna çevirmişti.

"Ne?" Bokuto ise omzunu silkmiş hafif bir kıkırdama sesi çıkarmıştı ortaya. "Sevdiğini bu kadar belli etme!" Bokuto, Kuroo'nun sırtını sıvazladıktan sonra Kuroo'yu odada tek başına bırakmıştı.

Yeni Bina Kuroo TetsurōHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin