Yine mi onlar? Biraz kendini düşün! Böyle hayat sürmez aptal!
Cigarattes after sex: sunsetz 🎶
Bölümün şarkısı olsun...
______________________________
"Eee, beğendin mi yemeği? Nasıldı?" Telefonunu cebine koyarak ona sorusunu yönelten Atsumu'ya bakmıştı.
"Yani...lezzetliydi" Atsumu bir zafer nidası ile elini yumruk yaparak havaya kaldırdığında Hina kıkırdamıştı.
Tamam...komşularıda kendisi gibi gençti, bir sıkıntı olmazdı değil mi? Ama ona bunu yaşatanlarda onunla aynı yaştaydı. Ya onu oyuna getiriyorlarsa?
Aklına gelen düşünceler yüzünü asmasına sebep olduğunda adımlarını hızlandırarak biraz uzaklaşmıştı diğerlerinden, ne yapacağını bilmiyordu.
Binanın önüne geldiklerinde asansör kavgası çoktan başlamıştı bile.
"YA SİKTİR GİT İKİNCİ KATTA OTURUYORSUN" Atsumu, Suna'ya bağırdığında Suna kulaklarını kapatıp geri açmıştı.
"Teşekkür ederim sol kulağım artık duymuyor" Kuroo ise kimseye çaktırmadan asansöre binmiş diğerlerinin kavga çıkaracağını anladığı için arada kalan Hina'yıda kendisi ile birlikte çekmişti.
"Hey" ani çekilme ile hafif bağırdığında çocuğun amacını anlayarak hafifçe gülümsemişti. Bokuto da asansöre bindiğinde Atsumu çığlığı koparmıştı.
"AMINAKOYAYIM EN ÜST KATTA BEN OTURUYORUM" nefes nefese kalmış bir şekilde Suna'yı üstünden itip asansöre binmişti oda. Sakusa da asansöre bindiğinde Suna söverek merdivenlere yönelmişti.
"Asansör kavgamız olmasa günümüz eksik biterdi zaten" Kuroo gözlerini kapatarak konuştuğunda Bokuto da kafasını sallamıştı.
"Herkese iyi geceler" asansör dördüncü katta durduğunda Sakusa asansörden inmişti. Bir üst katta tekrar durduğunda Hina ve Bokuto inmişti.
"İyi geceleeeer herkese" Bokuto hala enerjik bir şekilde konuşurken onun aksine antrenman bile yapmayan Hina oldukça yorgundu. İyi geceler mırıldanıp evine girmişti.
Yani anladığına göre giriş katta, Kageyama ve Kenma oturuyordu. İkinci katta Suna vardı karşısında oturan kimse yoktu. Üçüncü katta Tsukishima ve Akaashi vardı.
En sessiz kat olmalı
Onların bir üstünde yani dördüncü katta İwa ve Oikawa ev arkadaşıydı. Sakusa da karşı komşuları oluyordu. En üst katta ikizler ve Kuroo vardı.
Eve girdiği gibi telefonuna bildirimler yığılmaya başlamıştı bile. Grubun ismini hala değiştirmemişlerdi ve -HOŞGELDİN- olarak kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bina Kuroo Tetsurō
FanfictionYeni bir binaya taşınan Hina gelecekte ki sevgilisi ve en yakın arkadaş olacağı kişilerden başta çokta haz etmez.