Telefon

50 8 9
                                    

Hayatımda gördüğüm en güçlü Kızsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayatımda gördüğüm en güçlü Kızsın

<~>


Konuşmak istemediğimi söylemek için dudaklarımı aralamıştım ki Atsumu benden önce konuşmuştu.

"Bizi mi dinliyordun göt!" Kuroo bir şey söylememişti, bakışları Atsumu'nun arkasında ki bana kaydığında Atsumu önümden çekilmiş aynı anda göz devirmişti.

"Aşağıdayım, çabuk gelin!" Atsumu yanımızdan uzaklaştığı gibi oradan ayrılacaktım ki Kuroo'nun ismimi seslenmesi ile topuklarımda dönerek Kuroo'ya bakmıştım.

"Beni dinledikten sonra gidebilirsin, şimdi bir şey deme ve beni dinle" kaşlarımı çatarak onu izlemeyi sürdürdüğümde koluma dokunarak merdivenleri işaret etmişti.

"Dışarıda konuşalım" bir şey demeden merdivenlere yöneldiğimde adım atmıştım ki elini belime atarak destek olmaya çalışmıştı. Geri çekilip merdivenlerden inmeye başlamıştım.

"Bayıldın Hina, destek olabilirim"

"Şu anda iyiyim ama"

"Astım ilacının dozunu arttıracak" kaşlarımı çatarak Kuroo'ya döndüğümde yüzünde hafif şaşırmış bir ifade vardı.

"Söylemediler mi?"

"Hayır..." merdivenlerden inmeye devam ettiğimizde Kuroo adımlarını hızlandırarak yanımda inmeye başlamıştı.

"Hap olarak da alacaksın" ne? Anlamadığım için Kuroo'ya döndüğümde oda bana dönmüştü.

"Ne?" Oda bana kaşlarını kaldırarak baktığında çıkış kapısına ulaşmıştık.

"Kimse bir şey anlatmadı mı?" Hayır anlamında kafamı sallamıştım. Hastahaneden çıkış yaptığımızda kapının yanında ki banklara doğru ilerlemiştik.

"Akaashi ile ikimiz gitmiştik doktorun yanına. Nefes alman zorlaşmış sanırım doktor öyle söyledi. Daha da ilerlememesi için hapta kullanacakmışsın, zaten bayağı ileri seviyedeymiş neden hiç bu kadar ileri olduğunu söylemedin?" Kuroo kafasını bana çevirdiğinde oturduğumuz bankta sol bacağımı sağ bacağımın üstüne atmıştım ki dizimde ki morluk ile kaşlarımı çatmıştım. Bayıldığımda olmuş olmalıydı.

"Size söylesem de bir şey değişmeyecekti, nöbet geçirmeme sebep olacak bir şey yapmıyorsunuz" Bu konuda haklıydım. Sonuçta aralarında sigara içen yoktu. Benim haricimde.

"Sigara içilen ortamdan uzak durman lazımmış, tekrar bayılabilirmişsin" elim istemsizce ceketimin cebinde ki sigara paketine gittiğinde umursamadan önüme dönmüştüm.

"Konumuz bu değildi" Daha fazla konuşmak için uzatıyordu, farkındaydım.

"Hina..." kafamı karşımda ki yerde yatan sokak köpeğine çevirdiğimde Kuroo da dudaklarını aralayarak konuşmaya giriş yapmıştı.

Yeni Bina Kuroo TetsurōHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin