"Öldüğümde bile saçını karıştırarak öleceğim"<~>
"Bana rüya gibi geliyor hala...uyandı eminiz değil mi?" Sakusa, Atsumu'nun bel boşluğunu parmağı ile dürttüğünde Atsumu ufak bir çığlık atarak tüm dikkati üstüne toplamıştı.
"Özür dilerim..boşluğuma geldi" insanlar tekrardan önüne döndüğünde Sakusa da zar zor tuttuğu kahkahasını ortaya bırakıvermişti.
Aradan bir kaç saat geçmişti saat çoktan gece yarısına gelmişti bile. Hina uyuyacağı için hepsi odadan çıkmıştı Kuroo haricinde.
"Hadi uyu, ben yanındayım" kapalı olan gözlerini sıkıntı ile geri açmıştı Hina. Olmuyordu, uyuyamıyordu...
"Olmuyor...Kuroo" kırık elini kucağından indirerek yatağa bıraktığında bakışlarını Kuroo'ya çevirmişti. Başındaki yarası diğer yaralarına göre daha iyiydi, ağrıyordu ama çok ağrımıyordu. Doktor eğer başına ciddi bir darbe alırsa ölümcül olacağını söylemişti.
Kırık eli onun bir kaç ay gitar çalmasına engel olacaktı...yarışmayı kaçırmıştı. Bunu kimse dile getirmiyordu, Hina'da unutmuş gibi davranıyordu.
Karnındaki yaranın acısı geçmiyordu sürekli ağrıyordu, hareket bile edemiyordu Hina.
Onu vuran kişiyi bulamamışlardı. Hepsi ifade vermişti, Kinota ve arkadaşları reşit olmadığı için hiçbir şey olmamıştı. Kimse dile getirmek istemese bile zorbalık çok yaygın olduğu için bu tarz kavgalar çok yaygındı o yüzden bir şey yapılamamıştı.
Elinin iyileşmesi aylarını alacaktı, belkide gitara ara vermeliydi Hina.
Kuroo oturduğu koltuktan kalkarak Hina'ya yaklaşmıştı. Yatağın kenarına oturduğunda Hina da dolu gözlerini Kuroo'ya çevirmişti.
Titrek bir nefes aldıktan sonra hafifçe Hina'nın yüzüne eğilerek dudağına ufak bir öpücük kondurmuştu. Geri çekilecekken Hina'nın hafifçe kafasını kaldırdığını hissettiğinde sol elini Hina'nın yanağına koyarak başlattığı öpücüğü hafifçe derinleştirmişti.
Sonuçta ikisinin de birbirine ihtiyacı vardı...aşk böyle bir şey değil miydi?
Yavaşça geri çekildikten sonra dudağını yalayarak gülümsemişti.
"Sen şimdi uyuyorsun bende burada başında bekleyeceğim tamam mı?" Bir şey demeden kafasını sallamıştı sadece.
<~>
Aradan tam üç gün geçmişti. Artık taburcu olacaktı Hina. Doktor kabul etmesede çocuklar çok yalvarmıştı doktor da kabul etmişti.
Alnında ki büyük bandaj gitmiş onun yerine ufak bie bandaj yapıştırmışlardı. Bileği ve iki parmağı da alçı içindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bina Kuroo Tetsurō
FanfictionYeni bir binaya taşınan Hina gelecekte ki sevgilisi ve en yakın arkadaş olacağı kişilerden başta çokta haz etmez.