Yakitori

37 5 0
                                    

Bilmem, seninle vakit geçirmek hoşuma gidiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bilmem, seninle vakit geçirmek hoşuma gidiyor

<~>

Gitarımı tekrardan yerine koyduktan sonra banyoya ilerleyerek yara bantlarını takmıştım tekrardan. Parmaklarım yara içinde kalmıştı ama olsun, yarışmayı kazanmak için elinden geleni yapmalıydım.

Yarışmaya son iki günü kalmıştı bugünü saymazsam. Yarın Kinota ile buluşacaktım. Kapı çalındığında banyodan çıkarak dairenin kapısını açmıştım.

"Ben geldim" Kuroo gülümseyerek içeriye yöneldiğinde gülümseyerek kapıdan çekilmiştim içeriye geçebilmesi için.

"Hoşgeldin" kapıyı kapattığımda Kuroo da elinde ki poşet ile salona doğru ilerlemişti.

"Tatlı aldım, muzlu rulo pasta sevdiğini söylemiştin" yüzüme büyük bir gülümseme yerleştiğinde hafifçe omzundan ittirmiştim.

"Hey!" Mutfağa ilerleyerek iki adet tabak ve çatal aldıktan sonra geri salona ilerlemiştim.

"Neye borçluyuz?" Bir yandan tabaklara dilimlenmiş pastaları koyarken bir yandan Kuroo'ya soruyu yöneltmiştim.

"Bilmem seninle vakit geçirmek hoşuma gidiyor" hafif şaşkınlık ile ona döndüğümde size yemin ederim ki gözlerinin parladığını fark etmiştim.

Hafifçe boğazımı temizledikten sonra tabağı Kuroo'ya uzatmıştım.

"Afiyet olsun" koltuğa yaslandıktan sonra pastamdan bir çatal alarak ağzıma götürmüştüm. Lezzetliydi! Hemde çok!

Bir kaç dakika sessizliğin ardından Kuroo kafasını bana çevirmişti.

"Yarın gideceksin değil mi?" Derin bir nefes alarak Kuroo'ya döndüğümde kafamı sallamıştım.

"Sizde orada olacaksınız sonuçta...sadece gitar çalacağız" Evet, onlarda orada olacaktı ama kimse görmeyecekti gizleneceklerdi. En ufak bir tehlikeli bir durum sezerlerse beni oradan alacaklardı.

"Evet...her neyse. Yürüyüş mü yapsak biraz?" Kaşlarımı havaya kaldırdığımda onaylar biçimde kafamı sallamıştım.

"Evet, güzel olabilir. Sen bekle üstümü değiştireyim" Kuroo kafasını salladığında salondan çıkarak odama girmiştim.

Yağmur durmuştu, yani çok kalın giyinmeme gerek yoktu. İnce siyah uzun kollu tişörtümü giydikten sonra altına da siyah bol eşofmanımı giymiştim. Saçlarımı sıkı bir at kuyruğu da yaptıktan sonra deri ceketimi üstüme giyerek odamdan çıkmıştım.

"Çıkalım" Kuroo sesimi işittiğinde koltuktan kalkarak yanına doğru gelmişti.

"Şemsiye almana gerek yok yağmur yağmıyor"

"Almayacaktım zaten" Daireden ayrılıp asansöre de binip çıktıktan sonra kendimizi karanlık sokağa bırakmıştık. Sessizdi, huzur vardı.

"Diğerleri ne yapıyor?" Kafamı Kuroo'ya çevirmeden sorduğumda hafifçe kıkırdamıştı.

Yeni Bina Kuroo TetsurōHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin