Gruptan ayrıl

51 8 23
                                    

Ailesinden değer görmemiş birisinin bizi anlaması zor, sevgi nedir bilmiyorsun sonuçta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ailesinden değer görmemiş birisinin bizi anlaması zor, sevgi nedir bilmiyorsun sonuçta

<~>


"Kinota yaralanmadı mı?" Hina oturduğu yatağın ucunda hareketlenirken Oikawa hafif gurula konuşmuştu.

"Onu dövdün merak etmeyin ama PİÇ kafama demir çöp kovasını geçirince bayılmışım" Atsumu büyük bir kahkaha patlattığında İwa bile gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı.

"Güya arkadaşsınız! Çıkın lan! Hina sen kalabilirsin" kız gözlerini devirerek konuşacağı esnada Bokuto konuşmuştu.

"Hina'dan hayır gelmez sana sal!" Amacı, Kuroo ve Hina'yı yapmaktı.

"Hina-chann" hafifçe kıkırdadığında oturduğu yataktan kalkmıştı. "Ben eve gidiyorum" Hina teslim olurmuşçasına ellerini havaya kaldırarak ayaklanmıştı.

"Nereye!"

"Eve gideceğim, zaten İwa seninde geceye doğru çıkacağını söylemişti" Hina bakışlarını odada gezdirdiğinde bir kaç kişi daha ayaklanmıştı.

"Bende geleceğim eve" Kageyama da kapının oraya ilerlediğinde onun peşinden Tsukishima da ilerlemişti.

"Osamu ile buradayız, Sakusa da" Atsumu diğer ikisinin adına konuştuğu esnada Sakusa öldürücü bir bakış yollamıştı.

"Kadınlara kendi düşünce ve iradelerini söyleme hakkı veriliyordu"

"Ama sen kadın değilsin Omi" Hina hafifçe kıkırdadığı esnada Bokuto kızın yanına gelmiş kolunu omzuna atmıştı.

"O zaman; Ben, Hina, Tsukishima, Suna, Kageyama, Kenma, Akaashi ve Kuroo dönüyoruz. Sizde burada kalın" Bokuto kolunun altında ki kız ile odadan çıktığında diğerleri de peşinden geliyordu.

"Onlar 2-3 saate eve gelecek zaten, güzel bir yemek hazırlarız" Akaashi durgun bir ses tonu ile konuştuğunda Bokuto kolunun altında ki kızı Kuroo'ya itip Akaashi'ye yaklaşmıştı.

"Hey!" Kuroo kendisine çarpan kızı son anda tutarak çarpmasını biraz hafifletmişti.

Hina'nın anlatımından:

Hastahaneden çıkarak otobüs durağına doğru ilerlemeye başladığımızda çok hafif yağmur atıştırmaya başlamıştı. Umursamadan yürümeye devam ediyorduk, yağmurun bizi ıslatması hepimizin hoşuna gidiyordu.

Tsukishima kulaklıklarını takmıştı, Suna da aynı şekilde. Kageyama ve Akaashi sohbet ediyordu, Bokuto Kenma ile uğraşıyordu.

Ben ve Kuroo ise sessizce otobüsün gelmesini bekliyorduk. Durakta ki oturakta bacaklarımı salladığımda Kuroo'nun hafifçe güldüğünü farkederek ona dönmüştüm.

Yeni Bina Kuroo TetsurōHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin