- - -
Ormanın derinliklerinde, güneşin ilk ışıkları ağaçların yapraklarına dokunurken, genç Lina uykusundan uyandı. Yatakhanedeki diğer çocuklar hâlâ derin uykudaydı, fakat Lina'nın içinde garip bir huzursuzluk vardı. O gün, büyü okulu Araluen Akademisi'ndeki ilk günüydü ve uzun zamandır beklediği bu an, nihayet gelmişti.
Lina, hızlıca giyinip yatağından kalktı. Saçlarını bir örgüyle topladı ve odasından sessizce dışarı süzüldü. Akademinin taş koridorlarında yankılanan ayak sesleriyle ilerlerken, kalbi heyecanla çarpıyordu. Büyücü olma hayali, Lina'nın tüm hayatını şekillendiren bir tutkuydu.
Koridorun sonuna geldiğinde, büyük kapılar önünde durdu. İçeride, akademinin baş büyücüsü Eldor'un onu beklediğini biliyordu. Derin bir nefes aldı ve kapıları açtı.
Eldor, uzun beyaz sakalı ve derin mavi gözleriyle odanın ortasında duruyordu. Lina'yı görünce gülümsedi ve elini uzattı.
"Hoş geldin Lina," dedi. "Bu gün, senin yolculuğunun ilk adımı."
Lina, Eldor'un elini sıktı ve odanın ortasına ilerledi.
"Büyücü olmak için sabırsızlanıyorum, efendim," dedi.
Eldor, Lina'nın gözlerinin içine baktı ve ciddi bir ifadeyle konuşmaya başladı.
"Büyü, sadece güçten ibaret değildir. Sorumluluk, bilgelik ve cesaret gerektirir. Senin yolculuğun kolay olmayacak, Lina. Ama senin içinde büyük bir potansiyel görüyorum."
Tam o sırada, odanın penceresinden içeri giren bir ışık huzmesi, Lina'nın dikkatini çekti. Pencerenin önünde, eski bir kitap parlıyordu. Eldor, kitabı Lina'ya uzattı.
"Bu, kadim kehanet kitabı," dedi. "Bu kitap, kaderinle ilgili ipuçları taşıyor. Onu dikkatle incele ve anlamaya çalış."
Lina, kitabı eline aldı ve sayfalarını çevirmeye başladı. Her sayfa, gizemli semboller ve eski dilde yazılmış metinlerle doluydu. Fakat bir sayfa, diğerlerinden daha çok dikkatini çekti. Sayfanın ortasında, parlayan bir sembol vardı: Bir ejderha ve bir yıldız.
Eldor, Lina'nın omzuna dokundu.
"Bu sembol, senin kaderinle bağlı," dedi. "Ejderha ve yıldız, eski bir kehanetin parçası. Bu kehanet, büyük bir tehlikeyi ve onunla mücadele edecek bir kahramanı anlatır."
Lina, kitaba daha da dikkatle baktı. İçinde bir kıvılcım yanmıştı. Bu yolculuk, onun düşündüğünden çok daha büyük bir macera olacaktı.
---
Herkese merhaba! Bu benim ilk hikayem ilk kez yazdığım bir kitabı paylaşıyorum ve bunun için aşırı heyecanlıyım. Umarım beyenirsiniz:)
05.08.2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyünün Kayıp Kitabı
AdventureO gün, büyü okulu Araluen Akademisi'nin ilk günüydü ve uzun zamandır beklediği bu an, nihayet gelmişdi.