Lina, altarın enerjisiyle dolarken, içindeki güç artık sadece bir hayal olmaktan çıkmış, gerçek bir varlık halini almıştı. Eldor ve Aric'le birlikte tapınaktan çıkarak, bu yeni güçle neler yapabileceklerini düşünmeye başladılar. Ama her şeyden önce, bu gücün onları nereye götüreceği konusunda kaygılıydı.Dışarı adım attıklarında, hava serin ve huzur vericiydi. Ancak Lina'nın aklında hala ailesiyle olan çatışmalar dönüyordu. Bu güçle onlara nasıl yaklaşabileceğini ve kendi korkularıyla nasıl yüzleşeceğini düşünüyordu.
"Lina," dedi Aric, onun yanına yaklaşarak. "Bu gücü nasıl kullanacağımızı öğrendik. Ama ailenle olan durumun da önemli olduğunu biliyorum. Belki de onlarla bir kez daha yüzleşmenin zamanı gelmiştir."
Lina, Aric'ın sözlerine dikkatle kulak verdi.
"Ama bu çok zor. Onlarla karşılaştığımda içimdeki öfke ve hayal kırıklığı yeniden su yüzüne çıkacak."
Aric, Lina'ya cesaret vermek istercesine gülümsedi.
"Geçmişteki bu duygularla yüzleşmek, seni daha da güçlü yapacak. Onlarla barışmak istiyorsan, bu gücü sadece kendin için değil, ailem için de kullanmalısın."
Lina, Aric'ın söylediklerini düşündü.
"Haklısın. Eğer bu gücü kazanmışsam, o zaman bunu ailemle yüzleşmek ve onlarla barışmak için de kullanmalıyım. Ama bunu yapmadan önce, gerçek hislerimi anlamalıyım."
Eldor, ikilinin konuşmalarını izlerken, derin bir nefes aldı.
"Aileyle yüzleşmek, her zaman kolay değildir. Ama unutmamanız gereken bir şey var; bu yüzleşme, hem sizin hem de onların büyümesine neden olabilir. Belki de beklenmedik bir bağ kurabilirsiniz."
Lina, Eldor'un sözlerinin ağırlığını hissetti.
"Öyleyse, ailemle yüzleşmeye karar verdim. Onlarla konuşmalıyım, ama önce bu gücü tam olarak anlamalıyım."
Eldor, Lina'nın kararlılığını görünce gülümsedi.
"O zaman hazır olun. Ejderha Yıldızı'nın gücüyle birlikte, yapmanız gereken çok şey var."
Bunun üzerine, Lina ve Aric birlikte antrenman yapmaya karar verdiler. Lina, yeni güçlerini kontrol etmeyi öğrenirken, Aric ona destek olmak için yanındaydı. Günler geçtikçe, Lina'nın gücü daha da arttı ve aralarındaki bağ derinleşti.
Bir akşam, Lina, tapınağın yakınlarındaki ormanda yürüyüşe çıktı. Ormanın derinliklerine doğru ilerledikçe, içindeki duygularla yüzleşmeye daha da hazır hissediyordu. Ama tam o sırada, karşısında ailesini buldu. Onlar, ormanın derinliklerinde onu bekliyormuş gibiydi.
"Lina!" dedi annesi, sesindeki endişe hemen belirginleşmişti. "Seni bulmak zorundaydık. Bize neden kaçtığını anlatmalısın."
Lina, kalbinin hızlıca çarptığını hissetti. Ailesinin gözlerinde yine o eski kaygı ve özlem vardı. Ama bu sefer, içindeki güç ve kararlılıkla onlara yaklaşmaya karar verdi.
"Ben kaçmadım. Sadece kendi yolumu bulmaya çalışıyorum. Ama artık sizinle yüzleşmek istiyorum."
Babasının gözleri parladı.
"Biz seni hep düşündük, Lina. Ama seninle konuşmak istedik, ama nasıl yapacağımızı bilemedik."
Lina, kendini ifade etmenin zamanının geldiğini biliyordu.
"Sizden uzakta durmamın bir nedeni vardı. Yıllar önce, sizi kaybettim ve bunun acısını hala yaşıyorum. Ama şimdi, sizinle konuşmak ve her şeyi düzeltmek istiyorum."
Annesi, derin bir nefes aldı.
"Biz de seni çok özledik, kızım. Ama ne yaptığımızı bilmiyorduk. Seninle olan ilişkimizdeki karmaşayı anlamamız zaman aldı."
Lina, içindeki öfkeyi yavaşça serbest bıraktı.
"Beni terk ettiniz. Ama şimdi burada, geçmişteki her şeyi geride bırakmak ve birlikte yeniden başlayabilmek için buradayım."
Babasının sesi titriyordu.
"Bize bir şans ver. Geçmişte yaptığımız hatalar için özür diliyoruz. Ama senin yanında olmak istiyoruz. Birlikte geçmişin üstesinden gelebiliriz."
Lina, ailesinin gözlerindeki samimiyeti gördü ve kalbindeki duyguların yeniden alevlenmesine neden oldu.
"Eğer geçmişi geride bırakacaksak, her birimiz kendi hatalarımızla yüzleşmeliyiz. Ama ben hazırım."
Bu sırada, Aric ormanın kenarında durarak onlara destek oluyordu. Lina, Aric'a baktı ve
"Bunu birlikte başarabiliriz," dedi.
Ailesi, Lina'nın yanında durarak ona destek verdiler.
"Birlikte, geçmişi aşabiliriz," dedi annesi, gülümseyerek. "Yeni bir başlangıç yapalım."
O gün, Lina'nın ailesiyle olan yüzleşmesi, geçmişin acısını kabullenmesine yardımcı oldu. İçinde bir değişim başladı. Aric, Lina'nın yanında durarak ona destek olmaya devam etti. Ailesinin ona olan sevgisini yeniden hissetmişti ve bu yeni duygular, Ejderha Yıldızı'nın gücüne daha da yakınlaştırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyünün Kayıp Kitabı
AventuraO gün, büyü okulu Araluen Akademisi'nin ilk günüydü ve uzun zamandır beklediği bu an, nihayet gelmişdi.