## Bölüm 28: Büyünün Fırtınası

4 1 0
                                    



---

Lina ve Aric, tapınağın içindeki büyüyü tamamladıktan sonra yorgun ama umutluydular. Ejderha Yıldızı'nın ışığı krallığın dört bir yanına yayılmış, Gölge Krallığı'nın karanlık güçlerini bir süreliğine geri püskürtmüştü. Ancak bu sadece bir mola gibiydi; fırtına öncesi sessizlik.

Lina, tapınağın dışına çıktığında gökyüzünde yeni bir hareketlenme fark etti. Yıldızlar hâlâ parlıyordu, ama ufukta bir karanlık dalga yaklaşmaktaydı.

"Aric, bu... sona yaklaşıyoruz," dedi Lina, hissettiği derin korkuyu gizlemeye çalışarak.

Aric, Lina'nın yanında durarak gökyüzünü izledi.

"Karanlık hâlâ varlığını sürdürüyor. Bu sadece bir başlangıçtı. Son savaş yaklaşıyor, ama ne olursa olsun krallık için sonuna kadar mücadele edeceğiz."

Lina, Eldor'un söylediklerini hatırladı:

"Büyünün Kayıp Kitabı krallığın son umududur, ama bu kitap yalnızca yıldızlar doğru hizaya geldiğinde gerçek gücünü açığa çıkarır."

Krallık için savaş henüz bitmemişti. Lina, büyü kitabını tekrar eline aldı ve kitap hâlâ yanıtlar içeriyormuş gibi hissetti.

"Daha fazla öğrenmemiz gereken şeyler var. Bu kitabın tüm sırlarını henüz çözmedik," dedi kararlı bir şekilde.

Aric, Lina'ya bakarak başını salladı.

"Öğrenmeliyiz. Artık geri dönüş yok. Gölge Krallığı bir kez daha saldırmaya hazırlanıyor olabilir. Bir sonraki adımımızı dikkatle planlamalıyız."

Tapınaktan ayrıldıktan sonra, ikili okulun yolunu tutmaya karar verdi. Krallığın büyük savaşına hazırlanırken, Lina'nın hala eksik olan parçaları çözmesi ve güçlü bir müttefik olan Eldor ile daha fazla bilgi paylaşması gerekiyordu. Yol boyunca sessizdiler; her ikisi de karşılarına çıkan yeni tehlikelerin farkındaydı.

Okula geri döndüklerinde, Eldor hoca onları bekliyordu.

"Geldiniz, iyi. Kitabın kilidi açıldı mı?" diye sordu.

Lina, kitabı Eldor'a gösterdi.

"Evet, ama kitap hâlâ tam gücünü açığa çıkarmış değil. İçinde daha keşfetmemiz gereken bir şeyler var," dedi.

Eldor, kitaba dikkatle bakarak başını salladı.

"Tapınaktaki büyü bir başlangıçtı, ama son savaşta bu kitabın gerçek gücüne ihtiyaç duyacağız. Gölge Krallığı bir daha saldırdığında, kitabın sırlarını tamamen çözmelisiniz. Yoksa sonu felaket olabilir."

Bu konuşmaların ardından, Lina bir süreliğine dinlenmeye çekildi. Krallık savaşı için zihnini toplaması gerekiyordu, ama aynı zamanda bir şeyler eksik gibiydi. Aklına ailesi geldi. Uzun zamandır onlarla konuşmamış, onların izini kaybetmişti. Bir şekilde, ailesinin bu savaştaki rolünü çözmesi gerektiğini hissetti.

Akşam olduğunda, Lina odasında otururken kapı aniden çalındı. Kapıyı açtığında, karşısında ailesini gördü. Babası ve annesi, yıllar sonra karşısındaydılar. Lina'nın gözleri büyüdü, bu beklenmedik karşılaşma onu derinden sarstı.

"Anne... baba?" diye fısıldadı.

Annesi bir adım öne çıkarak Lina'ya baktı.

"Lina... seni görmeyeli çok uzun zaman oldu," dedi, sesi titrek ve duyguluydu.

Lina, onları karşısında görmenin şokunu atlatamıyordu. Ailesi, hayatının en önemli anında karşısındaydı. Ama onlarla yıllardır konuşmamış, kopmuşlardı. İçinde bir karmaşa vardı. Ne sevinebiliyor, ne de tamamen soğuk kalabiliyordu.

"Burada ne yapıyorsunuz?" diye sordu, sesi hâlâ şaşkın ve kırılgandı.

Babası sessizce başını eğdi.

"Lina, söylemek istediğimiz çok şey var, ama öncelikle seni korumak için buradayız. Gölge Krallığı, bizim de peşimizde. Bu savaşta yalnız değilsin."

Lina bir adım geri çekildi. Ailesi onun yanındaydı, ama kalbi onlara hemen güvenmek istemiyordu. Yıllardır bir açıklama beklemişti, ama şimdi onları tekrar görmek sadece daha fazla soru işareti yaratmıştı.

"Neden şimdi? Neden yıllarca yoktunuz?" diye sordu.

Annesi gözyaşlarını tutmaya çalışarak konuştu.

"Lina, senin güvenliğin için uzak durmak zorundaydık. Büyücü soyumuz Gölge Krallığı'nın hedefiydi. Seni bu savaştan uzak tutmak istedik, ama işler değişti... senin kaderin bu savaşın içinde, bizim de öyle."

Lina derin bir nefes aldı ve onları süzerek düşündü. Şu anda güvenmek için çok erken olduğunu biliyordu, ama bu karşılaşmanın bir sebebi olmalıydı. Ailesi yıllar sonra tekrar onun yanındaydı, ama bu buluşma her şeyi çözmüyordu.

---

Hikaye yavaş yavaş finale yaklaşırken, Lina'nın ailesi ve Gölge Krallığı arasındaki ilişki derinleşiyor. Kitabın kalan sırları, krallığın geleceğini belirleyecek ve Lina, bu savaşın ortasında ailesiyle yüzleşmek zorunda kalacak.

Büyünün Kayıp KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin