## Bölüm 23: Gökyüzünün Şifreleri

5 3 0
                                    



---

Lina ve Aric, Büyünün Kayıp Kitabı'nın izini süren parşömenle birlikte, okulun kütüphanesine döndüler. Kütüphane, büyüye dair birçok eski kitabın bulunduğu bir yerdi ve burada sembollerle ilgili ipuçları bulabileceklerine inanıyorlardı. Eldor hoca da onlara bu araştırmalarında yardımcı oluyordu.

Parşömen üzerindeki semboller, yıldızların belirli konumlarına işaret ediyordu, ancak bu semboller o kadar eskiydi ki, anlamlarını çözmek oldukça zordu. Lina ve Aric, kütüphanedeki eski astronomi haritalarını ve büyü kitaplarını incelemeye başladılar.

Lina, "Bu semboller, bir yıldız haritasını gösteriyor olabilir. Ancak hangi döneme ait olduklarını bulmalıyız," dedi, parşömene bakarak.

Aric, kütüphanenin raflarından bir kitap çekti.

"Burada eski çağlardan kalma bir astronomi kitabı var. Belki bu, sembollerin hangi yıla veya döneme ait olduğunu anlamamıza yardımcı olur," dedi, sayfaları hızla karıştırırken.

Eldor hoca,

"Bu semboller sadece yıldızların değil, aynı zamanda gezegenlerin ve ayın konumlarına da işaret ediyor olabilir. Bu yüzden, doğru tarih ve zamanı bulmak için tüm gök cisimlerini hesaba katmalıyız," diye ekledi.

Uzun saatler süren araştırmalar sonunda, Lina ve Aric, parşömen üzerindeki sembollerin eski bir takvimle örtüştüğünü keşfettiler. Bu takvim, binlerce yıl önce kaybolmuş bir uygarlığa aitti ve onların bıraktığı büyülü haritalarla birlikte çalışıyordu.

"Bu semboller, 2000 yıl önceki bir gökyüzü olayına işaret ediyor," dedi Lina heyecanla. "Bu, o zamanlar gerçekleşen nadir bir gezegen hizalanması olabilir. Eğer bu hizalanmayı yeniden oluşturabilirsek, kitabın yerini bulabiliriz."

Aric, Lina'nın bu buluşunu destekleyerek,

"Bu hizalanma, kitabın saklandığı yerin kilidini açabilir. Ama bu yerin neresi olduğunu hala bilmiyoruz," dedi.

Eldor hoca, bir an durakladı ve ardından bir fikirle parladı.

"Kitap, sadece yıldızlar tarafından korunmuyor olabilir. Eski efsanelerde, yıldızlar ve gezegenler belirli bir zamanda özel bir kapı açmak için hizalanır. Belki de bu kapı, kitabın saklandığı yere açılan bir geçittir."

Lina ve Aric, bu bilginin peşinden gitmeye karar verdiler. Onların bir sonraki adımı, bu hizalanmanın gerçekleşeceği zamanı hesaplamak ve kitabın saklandığı yeri bulmaktı. Eldor hoca, bu konuda onlara yardımcı olabilecek özel bir mekanizma önerdi. Bu mekanizma, gökyüzünü ve yıldızların hareketlerini simüle edebilen eski bir büyü cihazıydı. Bu cihaz, sadece en deneyimli büyücülerin kullanabileceği kadar karmaşık ve güçlüydü.

Ertesi gece, Lina ve Aric, Eldor hoca ile birlikte bu cihazı kullanmak için okulun en yüksek kulesine çıktılar. Cihazı kurup çalıştırdıklarında, gökyüzü bir anda aydınlandı ve yıldızlar, parşömendeki sembollere uygun şekilde hizalanmaya başladı.

Lina, büyülenmiş bir şekilde gökyüzüne baktı.

"Bu... inanılmaz," diye fısıldadı.

Aric, Lina'ya dönerek,

"Eğer bu hizalanma doğruysa, kapı hemen şimdi açılacak," dedi.

Tam bu sırada, gökyüzünde bir parlama oldu ve kuledeki zeminde eski bir harita belirdi. Bu harita, krallığın sınırları içinde gizli bir mağarayı işaret ediyordu. Bu mağara, Büyünün Kayıp Kitabı'nın saklandığı yer olabilirdi.

Eldor hoca,

"Bu yer, krallığın en kuzeyindeki dağların derinliklerinde. Bu yolculuk tehlikeli olacak, ama oraya gitmek zorundasınız. Kitap orada olabilir," dedi, Lina ve Aric'e kararlılıkla bakarak.

Lina, haritayı dikkatle inceledi ve bir kez daha Aric'e döndü.

"Bu bizim kaderimiz, Aric. Bu kitabı bulmalıyız," dedi, gözlerinde kararlılıkla.

Aric, Lina'nın elini tuttu.

"Birlikte başaracağız, Lina. Ne olursa olsun, bu yolculuğu birlikte tamamlayacağız," diye yanıtladı.

Artık Lina ve Aric, büyük bir maceraya atılmaya hazırdı. Krallığın en uzak köşesine gitmek ve Büyünün Kayıp Kitabı'nı bulmak için yola çıkacaklardı. Ancak onları neyin beklediğini bilmiyorlardı; sadece krallığın değil, belki de tüm dünyanın kaderi ellerindeydi.

---

Büyünün Kayıp KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin