## Bölüm 11: Sıradaki Süpriz

7 3 0
                                    



- - -

Lina, okul hayatına geri döndükten sonra günler hızla geçmeye başladı. Artık tekrar derslerine yoğunlaşmış, arkadaşlarıyla vakit geçirmenin keyfini çıkarıyordu. Ancak, kalbinin derinliklerinde, sanki bir şeylerin onu beklediğini hissetmeden de duramıyordu. Geçen zamanla birlikte, krallığın geleceği hakkında bazı düşünceler kafasını kurcalamaya başlamıştı.

Bir sabah, Lina ve Clara, okul bahçesinde yürüyüş yaparken Clara, aniden durdu ve Lina'ya döndü.

"Lina, seni bir süredir gözlemliyorum ve bir şeylerin seni rahatsız ettiğini hissediyorum. Neyin var? Bizimle konuşmak istemez misin?"

Lina, Clara'nın içten ilgisi karşısında hafifçe gülümsedi.

"Aslında her şey yolunda, Clara. Ama bazen, sanki krallıkta işler tamamen bitmemiş gibi hissediyorum. Sanki... bir şeyler eksik."

Clara, Lina'nın elini tutarak onu cesaretlendirdi.

"Bu kadar çok şey yaşadın, bu normal. Belki sadece biraz zamana ihtiyacın var. Ama unutma, biz hep senin yanındayız."

Bu konuşmanın ardından Lina, arkadaşlarının desteğini bir kez daha hissetti ve biraz olsun rahatladı. Ancak bu hisler bir süre boyunca peşini bırakmadı. Günler geçtikçe, bu huzursuzluk yerini bir meraka ve harekete geçme isteğine bırakmaya başladı. Lina, krallıkta hala bilinmeyen bazı sırların olduğunu düşünüyordu.

Bir gün, Lina ders çıkışı kütüphanede çalışırken, Aric'ten bir mesaj aldı. Mesajda sadece bir cümle yazıyordu:

"Lina, seni okulun eski kulesinde bekliyorum. Önemli bir şey buldum." Lina, bu mesajı okuduğunda içi kıpır kıpır oldu. Aric'in bulduğu şeyin ne olabileceğini merak ediyordu. Hemen notlarını toparlayarak kütüphaneden çıktı ve eski kuleye doğru hızlı adımlarla ilerledi.

Eski kule, okulun en gizemli yerlerinden biriydi. Kimse neden inşa edildiğini tam olarak bilmiyordu ve uzun süredir kullanılmıyordu. Öğrenciler arasında kulenin perili olduğuna dair söylentiler bile vardı. Ancak Lina, bu söylentilere hiç inanmamıştı. Aric, kulenin gizli bir bölümünde Lina'yı beklerken, Lina merakla içeri girdi.

Aric, Lina'yı görünce hemen konuya girdi.

"Lina, burada bir şey buldum. Çok eski bir el yazması. İçinde Gölge Krallık ve Ejderha Yıldızı ile ilgili bilgiler var."

Lina, Aric'in uzattığı el yazmasını dikkatlice inceledi. Eski, sararmış sayfalar ve titizlikle yazılmış metinler, krallığın geçmişi hakkında daha önce duymadığı detayları içeriyordu. Bu metinlerde, Gölge Krallık'ın tamamen yok edilmediği ve Ejderha Yıldızı'nın hala krallıkta bir yerlerde saklı olduğu yazıyordu.

Lina, heyecanla Aric'e döndü.

"Bu, demek oluyor ki Gölge Krallık gerçekten tamamen yok olmadı! Ve Ejderha Yıldızı hala bir yerlerde gizli olabilir."

Aric başını salladı.

"Evet, Lina. Krallığı korumak için bu sırrı çözmemiz gerekiyor. Bunu kimseye söylemedim çünkü ilk önce seninle konuşmak istedim. Ne yapmalıyız?"

Lina, Aric'in kararlılığına ve sadakatine bir kez daha hayran kaldı.

"Bu işi hemen çözmemiz gerekiyor. Bu el yazması, Ejderha Yıldızı'nın yerini bulmamıza yardımcı olabilir. Ancak bunu gizlice yapmalıyız. Kimsenin bu sırları bilmesine izin veremeyiz."

Aric, Lina'nın planını onaylayarak,

"Tamam, Lina. Biz bu göreve hazırız. Bu kez her zamankinden daha dikkatli olmalıyız," dedi.

Lina ve Aric, el yazmasını dikkatlice sakladıktan sonra, planlarını yapmaya başladılar. Öncelikle, Ejderha Yıldızı'nın saklı olduğu yer hakkında daha fazla bilgi edinmek için okulun kütüphanesinde araştırmalar yapmaya karar verdiler. Lina, bu araştırmaları sırasında daha önce gözden kaçırdığı bir detayın farkına vardı: Yıldız, sadece krallığın en karanlık zamanlarında ortaya çıkan bir semboldü ve onun peşine düşen herkes büyük bir tehlikeyle karşı karşıya kalmıştı.

Gecenin ilerleyen saatlerinde Lina, okulun büyük kütüphanesinde sessizce çalışırken, geçmişe dair daha fazla bilgi buldu. Kitaplar arasında yaptığı araştırmalar, Ejderha Yıldızı'nın sadece bir güç kaynağı değil, aynı zamanda kadim bir büyüyle korunan bir obje olduğunu ortaya koyuyordu. Bu obje, doğru ellerde muazzam bir güç sağlarken, yanlış ellerde büyük bir yıkıma yol açabilirdi.

Lina, bu bilgileri öğrendikten sonra Aric'e döndü.

"Aric, bu Yıldız bizim düşündüğümüzden çok daha tehlikeli olabilir. Onu bulmak, krallığın kaderini tamamen değiştirebilir."

Aric, Lina'nın gözlerine bakarak,

"Lina, bunu yapmamız gerektiğini biliyoruz. Ancak dikkatli olmalıyız. Krallığı korumak için bu riski göze almalıyız," dedi.

Lina, Aric'in sözleriyle cesaret buldu ve kararını verdi.

"Tamam, Aric. Yarın sabah ilk iş bu gizemi çözmek için yola çıkacağız. Ancak bunu yaparken her adımımızı dikkatlice atmalıyız."

Aric, Lina'nın elini tutarak,

"Birlikte başaracağız, Lina. Krallığımızı koruyacağız,".

- - -

Büyünün Kayıp KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin