## Bölüm 3: Prensin Sırrı

26 6 0
                                    

- - -

Lina ve Aric, ormanın derinliklerindeki sığınağa doğru ilerlerken, Lina Aric hakkında daha fazla şey öğrenmeye başladı. Aric'in yürüyüşü ağırdı, ama her adımında bir kararlılık vardı. Sonunda, küçük bir mağaraya vardılar. Aric, elindeki asayı kullanarak bir ışık huzmesi yarattı ve mağaranın içi aydınlandı.

Mağaranın içinde, eski bir taş masa ve birkaç sandalye vardı. Duvarlarda eski haritalar ve yazıtlar asılıydı. Lina, buranın Aric için güvenli bir yer olduğunu hissetti.

"Burası neresi?" diye sordu.

Aric, derin bir nefes alarak oturdu.

"Burası, büyülü krallığımızın gizli sığınaklarından biri," dedi. "Ben, Krallık Prensi Aric'im. Fakat, krallığım büyük bir tehlike altında. Kötü güçler, krallığımızı ele geçirmek için kehaneti kullanmaya çalışıyorlar."

Lina şaşkınlıkla Aric'e baktı.

"Sen, prens misin? Neden bunu bana daha önce söylemedin?"

Aric, üzüntüyle başını salladı.

"Gizlilik, şu an için en büyük korumamız. Ama senin gibi cesur bir büyücüye güvenebilirim. Kehanet, sadece benim değil, senin de kaderinle bağlı. Senin yardımına ihtiyacım var, Lina."

Lina, Aric'in kararlılığını gördü ve ona yardım etmeye kararlıydı.

"Elbette yardım edeceğim. Peki, kehanet tam olarak ne diyor?"

Aric, masanın üzerindeki eski bir kitabı açtı ve sayfaları çevirdi.

"Kehanete göre, krallığımızı kurtaracak olan iki kişi var: Bir büyücü prensi ve cesur bir büyücü kız. Onlar birlikte, kötülüğü yenmek için kadim güçleri bir araya getirecekler."

Lina'nın içindeki kıvılcım, şimdi bir alev gibi yanıyordu.

"Bu biziz," dedi heyecanla. "Birlikte, bu kötülüğü durdurabiliriz."

Aric, Lina'nın elini tutarak gözlerinin içine baktı.

"Evet, birlikte başaracağız. Ama önümüzde zorlu bir yol var. İlk olarak, krallığımın kadim büyü kitabını bulmamız gerekiyor. O kitap, kehaneti yerine getirmemiz için gereken gücü ve bilgiyi içeriyor."

Lina, Aric'in kararlılığına hayran kaldı.

"Peki, o kitabı nerede bulabiliriz?"

Aric, haritalardan birini alarak masanın üzerine serdi.

"Eski bir tapınakta saklı. Bu tapınak, karanlık ormanın derinliklerinde. Oraya ulaşmak kolay olmayacak, ama başka seçeneğimiz yok."

Lina, Aric'in planını dikkatle dinledi ve ona güveniyordu.

"Hemen yola çıkalım. Bu macerayı birlikte başaracağız."

Aric, Lina'nın cesaretine ve kararlılığına hayran kalarak başını salladı.

"Tamam. Ama önce dinlenmeliyiz. Yarın zorlu bir yolculuğa çıkacağız."

- - -

Büyünün Kayıp KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin